ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین ویدیو از ماکت منتسب به آیفون 8 منتشر شد [تماشا کنید]

طی هفته های اخیر تصاویر متعددی در رسانه ها منتشر شدند که ماکت آیفون 8 را نشان می دادند؛ اخیراً افشاگر پرکار این روزهای دنیای تکنولوژی یعنی «بنجامین گسکین» ویدیویی را از همین ماکت به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

طی هفته های اخیر تصاویر متعددی در رسانه ها منتشر شدند که ماکت آیفون 8 را نشان می دادند؛ اخیراً افشاگر پرکار این روزهای دنیای تکنولوژی یعنی «بنجامین گسکین» ویدیویی را از همین ماکت به نمایش گذاشته و تصویر شماتیک دیگری را هم از موبایل پریمیوم سال 2017 اپل فاش ساخته.

در ویدیوی کوتاه زیر، می بینیم دستگاه از نمایشگر 5.8 اینچی تمام صفحه برخوردار است و ارتفاع بیشتری در مقایسه با مدل های کنونی دارد. البته این ماکت کمی سنگین و ضخیم به نظر می رسد و احتمالاً محصول نهایی ساخت اپل ظریف تر از آن باشد. با توجه به این ویدیو می توان تصور کرد که آیفون 8 در دست کاربر چگونه خواهد بود، هرچند نمی دانیم چقدر باید آن را جدی بگیریم.

طرح شماتیک آیفون 8 که توسط گسکین منتشر شده هم موبایلی مشابه آنچه در ویدیو دیدیم را نشان می دهد؛ البته همین طرح در رندرهای پیشین نیز استفاده شده بود و کم و بیش با آن آشنا هستیم:

گفتنیست آیفون برتر سال جاری اپل که «آیفون ادیشن» یا «آیفون 8» نام می گیرد، برای نخستین بار از پنل اولد بهره مند شده و پنل پشتی آن هم از جنس شیشه خواهد بود، که طراحی آیفون 4 و 4s را به یاد می آورد. فریم دور بدنه از آلیاژ فولاد ساخته شده تا استحکام کلی دستگاه حفظ شود.

به هر حال، بنجامین گسکین طی هفته های اخیر محتوای قابل توجهی را در قالب عکس، رندر و ویدیو بر اساس این طراحی منتشر ساخته و به نظر می رسد به منبع اطلاعات خود اطمینان کامل دارد. از طرف دیگر، چنین شایعات و اخباری تا چند ماه دیگر هم دست از سرمان بر نمی دارند، چون همان طور که می دانید تا زمان رونمایی رسمی توسط اپل هیچ خبری به صورت رسمی تأیید نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    ماژول دوربینش با گلکسی c10یه کم شباهت داره چون فلش وسط دوربینه

  • Daniel
    Daniel | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    این شمای آیفون 7 پلاس هست که توی درگاهش خط نیست مثل این

  • Daniel
    Daniel | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    یعنی میشه اپل Lightning رو بزاره کنار به جاش USB C استفاده کنه ؟
    یا Lightning رو با USB C ادغام کنه همون طور که سازنده های اپ تاپ USB C رو با Thunderbolt ادغام کردن
    به خاطر عکس این حرفارو زدم

مطالب پیشنهادی