ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 9 در ابعادی جدید و با پنل های OLED سامسونگ تولید می شود

با اینکه هنوز اخبار موثقی در مورد آیفون 8 در اختیار نداریم، اما خبرگزاری ها گمانه زنی در مورد آیفون 9 را هم شروع کرده اند. طبق این گزارش و بر اساس قرارداد منعقد شده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

با اینکه هنوز اخبار موثقی در مورد آیفون 8 در اختیار نداریم، اما خبرگزاری ها گمانه زنی در مورد آیفون 9 را هم شروع کرده اند. طبق این گزارش و بر اساس قرارداد منعقد شده بین اپل و سامسونگ برای تأمین قطعات آیفون در سال 2018، آیفون 9 در دو اندازه و با نمایشگرهای اولد (OLED) در ابعاد 5.28 و 6.46 اینچی تولید خواهد شد.

سامسونگ 180 میلیون قطعه نمایشگر اولد برای آیفون های 2018 اپل می سازد

همان طور که می دانید اپل در حال حاضر آیفون 7 و مدل پلاس آن را با پنل های 4.7 و  5.5 اینچی عرضه می کند. با این حال در ادامه سال جاری قصد دارد برای نخستین بار سه مدل موبایل معرفی کند: دو مدل آیفون 7s در همان ابعاد پیشین، و یک مدل پریمیوم و گران قیمت که احتمالاً «آیفون ادیشن» یا «آیفون 8» نام می گیرد و از نمایشگر 5.8 اینچی اولد برخوردار است. خبرگزاری کره ای The Investor می نویسد:

گزارش ها حاکی از آن هستند که آیفون 9 در دو مدل و با نمایشگرهای OLED در ابعاد 5.28 و 6.46 اینچی تولید می شود. همچنین عرضه پنل های OLED سامسونگ احتمالاً به دو برابر افزایش یافته و به 180 میلیون قطعه برسد.

دو کمپانی مورد بحث قراردادی محرمانه و بر اساس شرایط کلی منعقد کرده اند که فقط ابعاد نمایشگرها در آن قید شده. دیگر جزئیات و نحوه طراحی می تواند حسب نیاز خریدار تغییر نماید.

شاید در سال 2018 با بزرگ ترین موبایل تاریخ اپل روبرو شویم

در جمع بندی شایعات مربوط به آیفون های سال 2018 می توان گفت یکی از آنها به نمایشگری مجهز شده که اندکی کوچک تر از مدل های پلاس کنونیست، اما دیگری می تواند بزرگ ترین تلفن همراه عرضه شده از سوی اپل تا به امروز لقب بگیرد. با این حال کاهش حاشیه اطراف نمایشگر به اهالی کوپرتینو کمک می کند تا محصولشان خیلی غول آسا از آب درنیاید.

گفتنیست سامسونگ در حال حاضر پنل های اولد آیفون ادیشن را برای اپل تأمین می کند، اما دو برابر شدن سفارشات و فروش 180 میلیون قطعه نمایشگر به اپل برای سال 2018 سود هنگفتی را برای آنها در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمد شرفی نسب
    محمد شرفی نسب | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    آخه چقد تقلید ??
    سامسونگ هر کاری میکنه آیفونم ازش تقلید میکنه که شاااااید فروشش بیاد بالا ?

  • high end
    high end | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    هر جور حساب کنید آیفون 2018که آیفون 9نمیشه الان ۲۰۱۷هستیم و در ادامه 7sمعرفی میشه حالا بگیم ۸ اصلا برا ده سالگیه آیفون،ولی دیگه آیفون سال بعدش نهایتا ۸s میشه نه9

  • CATer
    CATer | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    معنی محرمانه رو هم فهمیدیم...

  • pine
    pine | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    پس خوبه قرار داد محرمانه بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی