ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر لپ تاپ گیمینگ «نیترو 5» و نسل جدید «اسپین 1» را معرفی کرد

در حالی که تنها چند روز با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس (Computex) فاصله داریم، کمپانی ایسر امروز دو تبلت Iconia Tab 10 و Iconia One 10 را به خانواده محصولاتش افزود و دو لپ ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

در حالی که تنها چند روز با آغاز به کار نمایشگاه کامپیوتکس (Computex) فاصله داریم، کمپانی ایسر امروز دو تبلت Iconia Tab 10 و Iconia One 10 را به خانواده محصولاتش افزود و دو لپ تاپ تازه را نیز معرفی کرد.

لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 با هر دو پلتفرم اینتل و AMD عرضه می شود

«نیترو 5» (Nitro 5) لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر است که مشخصاتی انقلابی ندارد و بازار میان رده را هدف گرفته. این دستگاه در دو پلتفرم عرضه می شود؛ یکی با کارت گرافیک انویدیا GeForce 1050Ti و نسل هفتم پردازنده های Core i5 یا Core i7 اینتل، و دیگری با کارت گرافیک رادئون RX550 و پردازنده های AMD FX/A10/A12. در هر دو حالت حداکثر حافظه رَم دستگاه به 32 گیگابایت می رسد و امکان استفاده از SSD های پر سرعت مبتنی بر درگاه PCI-E نیز وجود دارد.

طراحی نیترو 5 شبیه دیگر لپ تاپ های گیمینگ است

نیترو 5 از نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی برخوردار است و یک درگاه USB-C 3.1، یک پورت USB 3.0 و دو عدد USB 2.0 در آن تعبیه شده. درگاه اترنت گیگابیتی، وای-فای 802.11ac و پورت HDMI 2.0 هم از دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه به شمار می آیند. از نظر طراحی، نیترو 5 به تمامی لپ تاپ های گیمینگ دیگر شباهت دارد؛ رنگ های تند، خطوط تیز در بدنه و خروجی های متعدد هوا، همه حکایت از سخت افزاری قوی دارند.

اسپین 1 با بدنه فلزی و نمایشگر 11.6 اینچی لمسی، فقط 1.25 کیلوگرم وزن دارد

ایسر نسل جدید لپ تاپ های تبدیل پذیر «اسپین 1» (Spin 1) را نیز معرفی کرده که تغییرات مثبتی را نسبت به نمونه های پیشین نشان می دهد. این دستگاه، بدنه فلزی و زیبایی دارد و نسل جدید پردازنده های سلرون و پنتیوم اینتل، چهار گیگابایت حافظه رَم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع eMMC در آن تعبیه شده. وزن این لپ تاپ با نمایشگر لمسی 11.6 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی، در حدود 1.25 کیلوگرم است.

با توجه به وزن و ابعاد مناسب اسپین 1، با چرخش نمایشگر می توانید تبلتی قدرتمند را در دستان خود داشته باشید. ایسر می گوید باتری این دستگاه تا هشت ساعت شارژدهی دارد، اما طبیعیست که این رقم در حالات مختلف کاربری تغییر می کند.

لپ تاپ های «نیترو 5» و «اسپین 1» ایسر از ماه جاری میلادی وارد بازارهای آمریکای شمالی شده و به تدریج در دیگر کشورهای جهان نیز عرضه می گردند. قیمت پایه این دو دستگاه به ترتیب 799 و 329 دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی