ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جت جدید ایرباس منظره ای از آسمان بالای سر را به نمایش می گذارد

برای اکثر مردم، هواپیما در واقع نوعی اتوبوس پرنده است که آنها را با سرعت بیشتری از مبدا به مقصد می رساند. اما طبق معمول چنین تعریفی در مورد ثروتمندان صدق نمی کند و به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

برای اکثر مردم، هواپیما در واقع نوعی اتوبوس پرنده است که آنها را با سرعت بیشتری از مبدا به مقصد می رساند. اما طبق معمول چنین تعریفی در مورد ثروتمندان صدق نمی کند و به اعتقاد این قشر، تمام بخش های زندگی باید جنبه تجملاتی و لوکس داشته باشد.

شرکت هواپیماسازی ایرباس به تازگی جت مسافربری جدیدی را معرفی کرده که دقیقاً با سلیقه افراد مرفه همخوانی داشته و سطح بالایی از رفاه و تجمل را به مشتریان عرضه می کند.

«Infinito» حاصل همکاری ایرباس و پاگانی است

هواپیمای مورد بحث که با نام نه چندان دلچسب «ACJ319neo» (یا Infinito که تا حدودی قابل تحمل تر است) تولید خواهد شد، حاصل همکاری غول صنعت هوایی جهان و سوپر اسپرت ساز معروف ایتالیایی «پاگانی» است که با مبلمان لوکس، نمایشگر بزرگ و سالن غذاخوری در حد و اندازه رستوران های مجلل، به خودی خود در سطح بالایی از استاندارد قرار می گیرد اما، مهمترین ویژگی آن سقفی است که با آنچه به نظر می رسد فرق دارد.

تقریباً تمامی سطوح داخلی اینفینیتو از چرم، چوب و فیبر کربن پوشیده شده و سرویس بهداشتی و حمام، سالن غذاخوری برای شش نفر و اتاق پذیرایی با تلوزیون صفحه تخت بزرگ از جمله امکانات آن هستند. قسمت های مختلف کابین توسط دیوارهای شیشه ای از هم جدا شده و نورپردازی ماهرانه ای از کف تا سقف فضا را روشن می کند.

با نگاه به سقف هواپیما، ممکن است تصور کنید این قسمت از شیشه ساخته شده و نور آسمان را به داخل هدایت می کند. اما چنین چیزی با توجه به محدودیت های مهندسی و فیزیکی هنوز ممکن نیست و سقف مذکور در واقع یک نمایشگر یکپارچه غول آساست.

ایرباس مدعی است مشتریان می توانند تصویر مورد علاقه خود را در نمایشگر به کار رفته در سقف هواپیما نمایش دهند یا نمای زنده آسمان را برای انتقال حس یک جت روباز انتخاب کنند.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مهدی حاجی
    مهدی حاجی | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    قیمت؟؟

  • Ali
    Ali | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    داداش به من خرده نگیر...?
    من از تایپ صوتی گوگل استفاده کردم اینجوری نوشت دیگه حال درست کردنش هم نداشتم
    تقصیر گوگله...?

  • Ali
    Ali | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    چه زد حال بزرگی
    من فکر کردم سقفش شیشه ای
    ولی زد تو ذوقم
    دیگه نمیخرمش...

    • 7.62mm
      7.62mm | ۴ خرداد ۱۳۹۶

      ضد حال

مطالب پیشنهادی