ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر: با اکس باکس اسکورپیو، بهترین حالت یک بازی روی کنسول را تجربه کنید

فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس، اعلام کرد که برای تجربه تمامی بازی های سال پیش رو در بهترین حالت کنسولی، پروژه اسکورپیو یا «قوی ترین کنسول تاریخ» انتخاب شما است. مانورهای تبلیغاتی شرکت مایکروسافت روی جدیدترین کنسول خود، یعنی ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس، اعلام کرد که برای تجربه تمامی بازی های سال پیش رو در بهترین حالت کنسولی، پروژه اسکورپیو یا «قوی ترین کنسول تاریخ» انتخاب شما است.

مانورهای تبلیغاتی شرکت مایکروسافت روی جدیدترین کنسول خود، یعنی پروژه اسکورپیو، به حدی بالا رفته که انتظارات طرفداران و مشتریان از این محصول به شدت بالا است. تحلیلگران و سران بزرگ صنعت بازی های ویدیویی، اکس باکس اسکورپیو را به عنوان ناجی مایکروسافت تلقی می کنند؛ محصولی که می خواهد گوی سبقت را از شرکت سونی و محصول جدیدش پلی استیشن 4 پرو برباید.

اطلاعات سخت افزاری کمی درباره «قوی ترین کنسول تاریخ» منتشر شد که در نهایت، گمانه زنی های بسیاری درباره قدرت آن و مقایسه این قدرت با کامپیوترهای رومیزی شد.

یکی از طرفداران در سایت توییتر، از فیل اسپنسر سوال کرد که آیا عناوینی همچون Destiny 2 یا Call of Duty:WW2 روی کنسول اسکورپیو کیفیت بهتری دارند یا خیر. آقای اسپنسر به سرعت به این توییت جواب داد و اعلام کرد که این موضوع کاملاً درست است؛ اما به هیچ عنوان خاصی اشاره نکرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، اکس باکس اسکورپیو نسبت به کنسول های نسل حاضر قدرت بسیار بالاتری دارد. مسئله این جا است که عناوین منتشر شده در نسل حاضر می توانند از پتانسیل سخت افزار قوی این کنسول بهره ببرد یا خیر. در نسل ششم کنسول اکس باکس قدرت سخت افزاری بسیار بیشتری نسبت به کنسول فوق العاده پلی استیشن 2 داشت، اما عناوین مالتی پلتفرم این دو کنسول هر دو از کیفیت یکسانی برخوردار بودند. به هر حال، مایکروسافت نباید بگذارد که تاریخ دوباره تکرار شود.

برای اطلاعات درست تر و دقیق تر باید دید در نمایشگاه E3 پیش رو مایکروسافت با اسکورپیو چه چیزی را می خواهد به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • دانیال رادمهر
    دانیال رادمهر | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    شاید مایکروسافت بتونه با اسکورپیو تا حدودی شکستشو جبران کنه اما فقط با یه کنسول نمیتونه سونی رو شکست بده و عناوین هم نقش بزرگی دارن، و طبیعتا سونی هم بیکار نمیشینه و برای شکست دادن اسکورپیو برنامه های خودشو خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی