ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چت بات فیسبوک برای گفتگو با خودرو
تکنولوژی

چت بات SmartCar گفتگوی طبیعی با خودروی هوشمند را ممکن می سازد

یک استارتاپ با حمایت کمپانی فیسبوک موفق به توسعه چت باتی (Chatbot) شده است که زمینه را برای برقراری گفتگو میان انسان و خودرو فراهم خواهد آورد. چت بات مذکور که «SmartCar» نام دارد از دایره ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

یک استارتاپ با حمایت کمپانی فیسبوک موفق به توسعه چت باتی (Chatbot) شده است که زمینه را برای برقراری گفتگو میان انسان و خودرو فراهم خواهد آورد. چت بات مذکور که «SmartCar» نام دارد از دایره لغات وسیعی برخوردار بوده و توانایی بالایی در درک درخواست های کاربر دارد.

امکان گفتگوی انسان و خودرو همین حالا نیز به نوعی وجود دارد، اما این مکالمه تنها شامل بیان برخی فرامین صوتی و ارائه پاسخ های ضبط شده یا محاوره ای ساده از طرف خودرو است.

در آینده نزدیک SmartCar به خودروی شما شخصیتی منحصر به فرد خواهد بخشید

اپلیکیشن مورد بحث در محیطی مانند اپ چت فیسبوک کار می کند و سیستم به کمک هوش مصنوعی و از طریق یادگیری ماشین به صحبت های کاربر خود پاسخ خواهد داد. در حال حاضر این سرویس قادر به انجام برخی فرامین ساده همچون قفل کردن درب خودرو یا گرم کردن محیط داخلی پیش از رسیدن راننده در روزهای سرد است، اما SmartCar به تدریج کنترل کاملی روی خودروی شما پیدا می کند.

این سرویس که می توان آن را «سیری» دنیای خودروها نامید، می تواند به اتومبیل شما شخصیت ویژه ای بخشیده و حتی آن را به دوستی نزدیک برایتان بدل کند، به خصوص که هوش مصنوعی آن به مرور تقویت شده و می تواند عادات کاربر خود را بهتر شناسایی نماید.

کمپانی هیوندای اولین خودروسازیست که هم اکنون سیستم فوق را در خودروی «Ioniq EV» به کار گرفته. می بینیم پیشرفت در حوزه ماشین های الکتریکی به سطحی فراتر از انتظارات ما رسیده است. شاید در آینده بخشی از سرگرمی داخل اتومبیل، گفتگو با آن باشد تا بتوانید حتی رابطه عاطفی را با وسیله نقلیه هوشمندتان برقرار سازید.

اگر همه چیز به خوبی پیش رود، دیگر داشتن خودرویی همانند «ماشین سخنگوی کاراگاه گجت» چندان هم دور از ذهن نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی