ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با به روز رسانی Google Photos می توانید خودتان را در عکس ها تگ کنید

اپلیکیشن گوگل فوتوز طی هفته های گذشته چندین بار به روز رسانی شده که در هر کدام شاهد اضافه شدن قابلیت های مختلفی بوده ایم. آخرین به روز رسانی این اپ که ساعاتی پیش منتشر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

اپلیکیشن گوگل فوتوز طی هفته های گذشته چندین بار به روز رسانی شده که در هر کدام شاهد اضافه شدن قابلیت های مختلفی بوده ایم. آخرین به روز رسانی این اپ که ساعاتی پیش منتشر شده هم از این قاعده مستثنی نیست و باز هم گوگل قابلیت جدیدی به آن اضافه کرده است.

با دریافت آخرین نسخه گوگل فوتوز از این پس می توانید خودتان را در تمام عکس هایی که گرفته اید، تگ کنید. به لطف این قابلیت، اگر به فرض مثال خودتان را با کلیدواژه me در یک عکس تگ کرده باشید، می توانید با جستجوی این کلیدواژه در موتور جستجوی گوگل تمام عکس هایی که در آن ها حضور دارید را به راحتی بیابید. برای فعالسازی این قابلیت کافیست به منوی تنظیمات اپ، سپس Group similar faces و در نهایت قسمت Choose مراجعه کرده و از اینجا چهره تان را انتخاب و به اپلیکیشن بشناسانید.

به لطف این قابلیت می توانید تمام عکس هایی که در آن ها حضور دارید را به راحتی پیدا کنید.

مضاف بر این کلیه مخاطبین شما وقتی عکسی در کنارتان می گیرند، از گوگل فوتوز پیشنهاد اشتراک گذاری آن با شما را دریافت می کنند. البته توجه داشته باشید که این قابلیت جدید تنها در صورتی عمل می کند که آن را از تنظیمات اپلیکیشن فعال کرده باشید.

خوشبختانه اگر صورت اشتباهی را در عکسی تگ کردید، امکان برداشتن تگ هم برایتان وجود دارد. همچنین می توانید ارسال پیشنهاد برای مخاطبین جهت اشتراک گذاری تصاویر با شما را هم غیر فعال کنید. قابلیتی که از آن صحبت کردیم به زودی در اختیار کاربران iOS و اندروید گوگل فوتوز قرار می گیرد، هر چند اکثر کاربران نسخه تحت وب از همین الان به آن دسترسی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    من منتظر اضافه کردن گوگل لنز هستم
    بعدا اقدام به آپدیت میکنم

مطالب پیشنهادی