ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ پتنت ساعت هوشمند دوربین دار و تبلت جمع شونده را ثبت کرد

پایگاه داده دفتر ثبت پتنت آمریکا مملو از ایده ها و طرح های جالبی است که محصولات عجیب و کاربردهای جدیدی را معرفی می کنند. سامسونگ هم به عنوان یک کمپانی تکنولوژیک و نوآور، ایده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

پایگاه داده دفتر ثبت پتنت آمریکا مملو از ایده ها و طرح های جالبی است که محصولات عجیب و کاربردهای جدیدی را معرفی می کنند. سامسونگ هم به عنوان یک کمپانی تکنولوژیک و نوآور، ایده های زیادی را در دیتابیس مذکور ثبت کرده که ساعت هوشمند دوربین دار و تبلت جمع شونده از آن جمله اند.

نخست به پتنت مربوط به اسمارت واچ می پردازیم، ساعتی که نمایشگر دایره ای آن، یک لنز دوربین در وسط خود دارد. البته این تمام ماجرا نیست و با توجه به تصاویر، دوربین مذکور از قابلیت زوم اپتیکال نیز بهره می برد.

ویژگی بعدی حضور یک نمایشگر انعطاف پذیر در بند ساعت است که به نظر می رسد، عملکردی مشابه آنچه قبلاً در حاشیه نمایشگرهای سری اِج موبایل های سامسونگ دیده بودیم، داشته باشد.

نمایشگر این تبلت جمع شونده، به دور یک استوانه پیچیده شده است

پتنت دوم نوعی تبلت را نشان می دهد که از یک طرف قابلیت جمع شوندگی دارد. این وسیله شامل یک نمایشگر انعطاف پذیر بوده که به دور یک استوانه پیچیده شده و هنگامی که در جهت مخالف کشیده شود، نمایان خواهد شد. دستگاه مذکور با توجه به میزان چرخش استوانه، مساحت بخش قابل رویت نمایشگر را محاسبه کرده و بر اساس آن تصاویر را پردازش می کند.

البته باید در نظر داشت که قرار نیست تمام پتنت های ثبت شده روزی وارد خط تولید شوند؛ حتی در بیشتر مواقع، از این ایده ها نمونه پروتوتایپی هم ساخته نشده و ثبت پتنت، بیشتر در جهت حفاظت از مالکیت فکری مخترعان انجام می گیرد؛ بنابراین نباید در نسل بعدی ساعت های هوشمند سامسونگ منتظر حضور دوربین با زوم اُپتیکال باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 007
    007 | ۶ خرداد ۱۳۹۶

    سوزش شیپل ها بدجوری زده بالا نه???????????????

  • .
    . | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    ما هم ساعت با قابلیت پرواز انسان دیروز ثبت کردیم
    حالا منتظریم ببینیم اپل در این مورد چکار می‌کنه تا بهینش کنیم ( یکی از کارهای معمول سامسونگ )

    • ssii
      ssii | ۵ خرداد ۱۳۹۶

      دوست عزیز هر باری که سامسونک یک چیزی گفت عمل کرد مثل از بین بردن حاشیه یا مثل موبایل های تاشو که دارن طراحی میکنن

مطالب پیشنهادی