ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خالق اندروید، 9 خرداد موبایل خود را معرفی می کند

اندی رابین خالق اندروید است، اندرویدی که این روزها در دستان گوگل قرار گرفته و آن را تبدیل به پر طرفدارترین سیستم عامل موبایل با بیش از یک میلیارد دیوایس فعال کرده است. رابین پس از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اندی رابین خالق اندروید است، اندرویدی که این روزها در دستان گوگل قرار گرفته و آن را تبدیل به پر طرفدارترین سیستم عامل موبایل با بیش از یک میلیارد دیوایس فعال کرده است. رابین پس از اینکه به گوگل پیوست تصمیم گرفت چند سالی با ربات ها سرگرم شود اما در نهایت به استقلال خود اندیشید و اینطور شد که استارتاپ جدیدی به نام Essential پدید آمد.

چند ماه پیش یک نمای محدود از موبایل بدون حاشیه نمایشگر او را دیدیم و حالا چند روز دیگر باید منتظر رونمایی کامل از آن باشیم. با راه اندازی اکانت توییتر برای Essential، رابین رسما اعلام کرد که موبایل مورد نظر را روز سه شنبه، 9 خرداد معرفی خواهند کرد و تصویر زیر را نیز به اشتراک گذاشت.

آنچه ما می دانیم این است که موبایل از حاشیه نمایشگر بسیار اندکی برخوردار است و با توجه به توییت های اخیر رابین و تصویر بالا، موبایل آن ها احتمالا قادر است تا با استفاده از ابزاری خاص، تصاویر و ویدیوهای 360 درجه ثبت کند.

پیشتر شایعه شده بود که یک سخت افزار جانبی همراه با این موبایل عرضه می شود که تصویر فوق این گفته را تایید می کند. به نظر شما کارایی این سخت افزار چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • eslami
    eslami | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    به این حرکات میگن سیاست تبلیغ برند و جلب توجه زیاددد

  • Hossein Samanipour
    Hossein Samanipour | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    اندروید باید روی پیش پا افتاده ترین امکانات یک موبایل حالا حالا کار کنه ... نمیدونم خالق اندروید وسواس داشته یا اینکه شرکتهایی که دستکاریش میکنن چون برای ساده ترین کارها هزار بار سوال میپرسه و صد بار باید تائید کنی ... سیستمش فوق العاده ضعیفه ... چند روز x compact دستم بود در مقابل 5s که دارم این رو برام اثبات کرد که اندروید منسجم و یکپارچه نیست و پیچیده ترین راه حل رو برای ساده ترین مسائل دنبال میکنه ... امیدوارم بجای تغییرات ظاهری از اساس روی این سیستم عامل کار بکنند .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی