ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اوورواچ یک ساله شد؛ نگاهی به رویداد یکسالگی یکی از بهترین بازی های سال قبل

عنوان تحسین شده اوورواچ، 24 می سال 2016 میلادی عرضه شد، یعنی درست یک سال قبل! شوتر بیلزارد طی این سال به موفقیت های عظیمی دست یافت، تعداد بازیکنانش از مرز 30 میلیون عبور کرد، لیگ ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

عنوان تحسین شده اوورواچ، 24 می سال 2016 میلادی عرضه شد، یعنی درست یک سال قبل! شوتر بیلزارد طی این سال به موفقیت های عظیمی دست یافت، تعداد بازیکنانش از مرز 30 میلیون عبور کرد، لیگ حرفه ای اش بازیکنان با تجربه ای را به خود جذب کرد، توانست به عنوان یکی از پر طرفدار ترین عناوین شوتر اول شخص لقب بگیرد و جایزه بهترین بازی سال از نگاه بسیاری از سایت ها و مجلات معتبر را از آن خود کرد.

بلیزارد هم برای این بازی و هوادارانش کم نگذاشته و تا توانسته با عرضه محتویات گوناگون، از آن ها پشتیبانی کرده. طی این یک سال، 3 هیرو جدید پای خود را به اوورواچ باز کردند، 3 مپ جدید به این بازی اضافه شدند و رویداد های متنوعی هم برگزار شدند.

بلیزارد حالا می خواهد که برای تولد فرزند محبوبش، سنگ تمام بگذارد و یک سالگی اوورواچ را با رویدادی با شکوه جشن بگیرد. رویداد Overwatch Anniversary از 3 خرداد شروع شده و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت و یکی از بزرگ ترین و پر محتوا ترین رویداد هایی است که اوورواچ تا کنون به خود دیده.

مانند دیگر رویداد ها، از میان تمامی محتویات جدید، مهم ترین و جذاب ترین نکته در مورد Overwatch Anniversary، پوسته (Skin) های جدید هستند که به هیرو ها جلوه ای تازه و جذاب بخشیده اند. از آن جهت که این رویداد تم منحصر به فردی ندارد، طراحان آزادانه و با فراغ بال قادر بودند که هر پوسته ای که در نظر داشتند را طراحی کنند، به همین دلیل هم برخی از این پوسته ها نامتعارف و عجیب به نظر می رسند.

11 تا از هیرو ها در این رویداد، پوسته Legendary دریافت کرده اند، در حالی که در رویداد های قبلی نهایتا برای 6 یا 7 هیرو پوسته Legendary طراحی می شد. در آلبوم زیر می توانید تصاویر این پوسته ها را تماشا کنید.

جدا از پوسته ها، برای تک تک هیرو ها ایموت رقص هم طراحی شده. حالا بازیکنان می توانند شادی ها، خوش حالی ها و پیروزی های شان را با رقص نشان دهند! یکی از نمونه های جالب استفاده از این ایموت های جدید را می توانید در ویدیو زیر تماشا کنید.

جدا از پوسته ها و ایموت ها، استیکر ها و Voice لاین های جدیدی هم برای هر هیرو در نظر گرفته شده. نکته جالب در مورد استیکر های جدید هیرو ها این است که همگی شبیه به کارت های بازی طراحی شده اند و بسیار چشم نواز  هستند.

این محتویات جدید از طریق باز کردن لوت باکس های مخصوص این ایونت و یا با خرج کردن گلد، واحد پول مخصوص بازی آزاد می شوند. البته دقت کنید که تمامی آیتم های مخصوص به ایونت، 3 برابر آیتم های عادی هم رده قیمت دارند. یعنی اگر یک پوسته Legendary معمولی 1000 واحد گلد ارزش داشته باشد، برای خرید پوسته Legendary مخصوص به رویداد ها باید 3000 واحد گلد خرج کنید.

سه مپ جدید، مخصوص به مود های 3 به 3 و 1 به 1 هم به بازی اضافه شده اند تا تنوع بصری این گیم مود ها بیشتر از قبل شود. نوعی مود جدید 3 به 3 هم به لیست بازی های آرکید اضافه شده که در آن وقتی تیمی راندی را با 3 هیرو مشخص برنده می شود، در راند های بعدی نمی تواند مجددا آن هیرو ها را بردارد.

مپ های جدیدی عبارت اند از Necropolis ،Castillo و Black Forest و همگی به طریقی با شخصیت ها و دیگر مپ ها در ارتباط هستند. مپ Necropolis، مخفی گاه شخصی آنا آمری در مصر، Castillio قطعه ای قدیمی ای در نزدیکی بندر دورادو و Black Forest هم جنگلی انبوه در نزدیکی Eichenwalde، دیگر مپ بازی است.

لازم به ذکر است که این رویداد برا خلاف رویداد های قبلی، گیم مود جدیدی ندارد و محتویات جدید این رویداد در بعد گیم پلی، همین مپ های جدید هستند. البته لازم به ذکر است که این مپ ها پس از اتمام رویداد حذف نخواهند شد و همچنان قابل بازی باقی خواهند ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • pishva
    pishva | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    دوستان النگوهاتون نشکته?

  • pishva
    pishva | ۶ خرداد ۱۳۹۶

    یه بازی دخترونه

    • farvardin
      farvardin | ۶ خرداد ۱۳۹۶

      اصلا بازیشو کردی که چرت و پرت میگی؟؟؟

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۶ خرداد ۱۳۹۶


      صنعتی یا سنتی داداچ؟?
      شرط می‌بندم یه بارم تاحالا بازیش نکردی

    • alimohammadi15
      alimohammadi15 | ۷ خرداد ۱۳۹۶

      من و شما بازیش نکردیم.
      پس حق نداریم در موردش نظر بدیم.
      من خودم اول خیلی مخالف بازی سال بودنش بودم ولی وقتی دیدم همه راضین به این نتیجه رسیدم که بازی خوبیه.
      خودم چون تجربش نکردم نمیتونم در موردش اظهارنظر کنم ولی به نظر بازی خوبی میاد.

مطالب پیشنهادی