ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فارکرای 5 رسماً رونمایی شد [تماشا کنید]

بلاخره زمان موعود فرا رسید و شرکت یوبی سافت اولین تریلر رسمی از بازی فارکرای 5 را منتشر کرد. بعد از ایجاد یک جو تبلیغاتی یک هفته ای، حالا یوبی سافت با انتشار اطلاعات جدید ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۶

بلاخره زمان موعود فرا رسید و شرکت یوبی سافت اولین تریلر رسمی از بازی فارکرای 5 را منتشر کرد. بعد از ایجاد یک جو تبلیغاتی یک هفته ای، حالا یوبی سافت با انتشار اطلاعات جدید هواداران را بیش از پیش هیجان زده کرده است. در تاریخ بیست و هفتم فوریه سال 2018، یوبی سافت با فارکرای 5 ما را وارد آمریکایی درگیر با فرقه افراطی Eden's Gate می کند. درست است، برای تجربه جدیدترین نسخه سری محبوب فارکرای، باید تا یک سال دیگر صبر کنید.

ممکن است با اتمسفری که در فارکرای 5 وجود دارد به خوبی کنار نیایید، اما کم پیش آمده یک عنوان کلان بودجه و محبوب بخواهد دست روی چنین موضوعات داغی بزند. افراط گرایی مذهبی، تفکر غالب روستاییان آمریکایی، وطن پرستی و مسائل ارزشی از این قبیل قرار است در عنوان اول شخص فارکرای 5 زیر ذره بین قرار گیرد.

شخصیت اول یک کلانتر است که درگیر جنگ بین پلیس های دولتی کشور آمریکا و فرقه مذهبی شهر Hope City در ایالت مونتانا می شود. ژوزف، رهبر فرقه Eden's Gate، ادعا دارد که حکومت حاضر به زودی فروپاشی خواهد شد و او می خواهد از تمام پیروانش در مقابل این فروپاشی مواظبت کند. دو برادرش یعنی جان و جیکوب، در کنار خواهر ناتنی اش فیث از همراهان ژوزف هستند و پیرو اهداف و عقاید وی خواهند بود.

صد البته شما نیز در این راه سخت تنها نخواهید بود. پاستور، کشیشی که کلیسایش توسط فرقه ژورف به آتش کشیده می شود در کنار مری می و نیک رِی به خاطر شرایط و تفکراتی که دارند، از دوستان و همراهان شما در بازی جهان باز اول شخص فارکرای 5 خواهند بود. پدر مری توسط فرقه Eden's Gate به قتل رسیده و انگیزه خوبی برای مبارزه در مقابل آن ها دارد و نیک می خواهد ردپای اجدادش را دنبال کند؛ محافظت از سرزمین مادری خود یعنی آمریکا. یوبی سافت سه تریلر برای هر کدام از شخصیت ها منتشر کرده که می توانید در پایین مشاهده فرمایید.

فارکرای 5 برای سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی