ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هکرها پیش از سخنرانی زاکربرگ در هاروارد، او را دست انداختند

روز پنجشنبه مارک زاکربرگ بنیان گذار و مدیر عامل فیسبوک، 12 سال پس از ترک تحصیل خود از هاروارد، به عنوان فردی موفق به این دانشگاه بازگشته بود تا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان سخنرانی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۲:۳۰

روز پنجشنبه مارک زاکربرگ بنیان گذار و مدیر عامل فیسبوک، 12 سال پس از ترک تحصیل خود از هاروارد، به عنوان فردی موفق به این دانشگاه بازگشته بود تا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان سخنرانی کند.

اما درست چند ساعت قبل از مراسم، یک هکر کنترل سایت روزنامه دانشجویی «The Harvard Crimson» را به دست گرفت و تصاویر و مطالب تمسخر آمیزی را علیه زاکربرگ منتشر کرد. صفحه اصلی این روزنامه 144 ساله حالا به حالت عادی باز گشته که نشان می دهد حرکت مذکور، توسط شخصی خارج از مجموعه و بدون مجوز انجام شده است.

سردبیر روزنامه عامل حمله را یک کاربر غیر مجاز عنوان کرد

«دِرِک چوی» سردبیر روزنامه پس از اتفاقات روز پنجشنبه اعلام کرد:« امروز وبسایت هاروارد کریمزون توسط یک کاربر غیر مجاز مورد تغییراتی قرار گرفت. ما در حال رفع رخنه هستیم و از بابت ناراحتی که برای کاربران به وجود آمده متاسفیم. در ضمن تلاش می کنیم ادامه جشن را پوشش دهیم.»

این اتفاق در نوع خود بسیار جالب است چرا که زاکربرگ در دوران دانشجویی خود حساب ایمیل دو تن از نویسندگان همین روزنامه را، برای دستیابی به اطلاعات مربوط به دعوای حقوقی خود با شبکه اجتماعی رقیب به نام «ConnectU» هک کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی