ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تب Personal جدید گوگل می تواند به جستجوی محتوای شخصی شما بپردازد

به گزارش Search Engine Roundtable، به نظر می رسد که گوگل اخیرا تب جدیدی موسوم به Personal را به نتایج جستجویش اضافه کرده که در آن می توانید محتوای خصوصی تان در جیمیل یا گوگل فوتوز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

به گزارش Search Engine Roundtable، به نظر می رسد که گوگل اخیرا تب جدیدی موسوم به Personal را به نتایج جستجویش اضافه کرده که در آن می توانید محتوای خصوصی تان در جیمیل یا گوگل فوتوز را جستجو کنید.

تب Personal درست مثل دیگر تب های گوگل مثل مپس و اخبار و تصاویر کار می کند، اما در عوض جستجو در لینک های اینترنتی این عمل را برای محتوای ذخیره شده در حساب کاربری گوگل شما انجام می دهد.

گفتنی است که تب Personal در حالت پیش فرض قابل مشاهده نیست، بلکه باید جهت نمایان شدن آن وارد تب More شده و آخرین گزینه را انتخاب نمایید. گوگل تصمیم گرفته که این قابلیت را به آهستگی در اختیار تمام کاربران قرار بدهد، بنابراین اگر همین الان نتوانستید تب Personal را ببینید خیلی تعجب نکنید.

اما اگر از معدود افراد خوش شانسی بودید که این تب برایشان فعال شده، می توانید از آن هم در نسخه تحت وب و هم نسخه موبایل گوگل استفاده نمایید. گوگل هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار کامل این قابلیت اعلام نکرده است. بنابراین تا رسیدن اطلاعات بیشتر باید مدتی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    برای منم فعاله.

  • عباس صادقی
    عباس صادقی | ۶ خرداد ۱۳۹۶

    برای من فعال بود??

مطالب پیشنهادی