ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری از مدل 2017 موبایل گلکسی J3 سامسونگ در وبسایت TENNA رؤیت شد

هنوز تا رونمایی سامسونگ از موبایل های تازه سری «J» زمان باقی مانده اما هر روز شاهد انتشار گزارش ها و فاش شدن اطلاعات مربوط به نسخه های سال 2017 گلکسی J3، گلکسی J5 و ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

هنوز تا رونمایی سامسونگ از موبایل های تازه سری «J» زمان باقی مانده اما هر روز شاهد انتشار گزارش ها و فاش شدن اطلاعات مربوط به نسخه های سال 2017 گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 هستیم.

در همین رابطه اخیراً تصویری از نمای جلویی ارزان قیمت ترین عضو سری مذکور یعنی نسخه سال 2017 گلکسی J3 از در وبسایت آژانس رگلاتوری چین TENAA مشاهده می شود که برخی المان ظاهری آن را به تصویر می کشد.

گفتنی است علاوه بر تصویر مورد اشاره، مشخصاتی از قبیل باندهای ارتباطی پشتیبانی شده توسط موبایل اقتصادی سامسونگ به چشم می خورد که نشان می دهد نسخه سال 2017 گلکسی J3 با TD-LTE و FD-LTE سازگار است.

نسخه 2017 گلکسی J3 از شبکه های TD-LTE و FD-LTE پشتیبانی می کند

لازم به ذکر است موبایل مورد بحث با شماره مدل SM-J3300 روانه بازار می شود و به احتمال فراوان دارای چندین نسخه بوده که مشخصات سخت افزاری آنها به صورت جزئی با هم متفاوت هستند.

باید گفت بر اساس گزارش های پیشین نسخه سال 2017 گلکسی J3 به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی و دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی مجهز است. همچنین در قلب آن هم چیپست چهار هسته ای اگزینوس 7570 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز وظیفه پردازش داده ها را بر عهده دارد و حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات آن است.

ناگفته نماند تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه موبایل های سری گلکسی «J» از طرف سامسونگ و یا فاش کنندگان منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mr.OMID
    Mr.OMID | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    fd_lte چیه منظورش یکم توضیح میدادی?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی