ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد کاربران تجاری ویندوز 10 از مرز 50 میلیون عبور کرد

مایکروسافت به عنوان بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا، در میانه راه هدف یک میلیارد کاربر برای آخرین سیستم عامل خود است. کمپانی ساکن ردموند در حال حاضر 500 میلیون کاربر ویندوز 10 دارد که با ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

مایکروسافت به عنوان بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا، در میانه راه هدف یک میلیارد کاربر برای آخرین سیستم عامل خود است. کمپانی ساکن ردموند در حال حاضر 500 میلیون کاربر ویندوز 10 دارد که با توجه به تاریخ عرضه سیستم عامل مورد بحث در تابستان سال 94، آمار بسیار خوبی به نظر می رسد.

اما با توجه به داده های موجود، اکثر کاربران ویندوز از نسخه های قدیمی تر بهره می برند که این آمار تقریباً شامل تمامی کاربران تجاری می شود. با توجه به ویدئویی که مایکروسافت اخیراً منتشر کرده، ویندوز 10 فقط کمی بیش از 50 میلیون کاربر تجاری دارد که عدد چندان بزرگی نیست ولی می تواند به سود مایکروسافت باشد.

انتظار می رود تا پایان سال، حدود 85 درصد مراکز تجاری و شرکت ها به ویندوز 10 مهاجرت کنند

چرا که با پایان پشتیبانی از ویندوز 7 (احتمالاً سال 2020)، همه مراکز و شرکت های تجاری که از این سیستم عامل استفاده می کردند، مجبور به ارتقا سیستم های خود به آخرین و بهترین ویندوز موجود خواهند شد که این امر، جهش بزرگی در آمار کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 ایجاد خواهد کرد.

مایکروسافت در قالب طرح «ویندوز به عنوان یک سرویس» و با اضافه کردن ویژگی های جدیدی مانند «Windows Defender Advanced Threat Protection» به ویندوز 10، سیستم عامل خود را هم از لحاظ ایمنی و هم از نظر کارکردهای مختلف غنی تر کرده و هر روز به هدف یک میلیاردی خود نزدیک تر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • esio
    esio | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    من با هیچ نرم افزاری تست نکردم ولی حس می کنم نسخه تجاری از بقیه نسخه ها کمی سریع تره.

مطالب پیشنهادی