ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی گجت های جدیدش را معرفی کرد: دوربین پانوراما و مچ بند Sports Band

این روزها بازار معرفی محصولات جدید هوآوی حسابی داغ شده و پس از رونمایی از میان رده های سری Nova، تلفن ارزان قیمت Y6، دو مدل لپتاپ و موبایل اقتصادی Honor 6A، حالا نوبت به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

این روزها بازار معرفی محصولات جدید هوآوی حسابی داغ شده و پس از رونمایی از میان رده های سری Nova، تلفن ارزان قیمت Y6، دو مدل لپتاپ و موبایل اقتصادی Honor 6A، حالا نوبت به لوازم جانبی جدید این کمپانی چینی رسیده است.

شرکت مذکور در ادامه رونمایی از محصولات خود، حالا از سه ابزار جانبی جدید پرده برداشته که شامل یک دوربین پانوراما، مچ بند های ورزشی و یک هدست بلوتوث می شود.

دوربین پانورامای هوآوی از طریق کانکتور USB-C به تلفن همراه متصل می شود

دوربین مورد بحث با نام کامل «Huawei Panoramic Camera» همان طور که از اسمش پیداست، برای ثبت تصاویر عریض پانوراما طراحی شده و دارای دو سنسور 13 مگاپیکسلی است که پشت به هم در یک ماژول قرار گرفته اند. نکته جالب در ارتباط با این محصول، کانکتور USB-C آن است که به کاربر اجازه می دهد دوربین پانورامای خود را به ابزارهایی که قابلیت OTG دارند متصل نماید. این وسیله از روز 9 تیر با قیمت حدودی 130 دلار به بازار عرضه می شود.

گجت بعدی «Huawei Sports Band» نام دارد که علی رغم رونمایی برند زیر مجموعه هوآوی از «Honor Band A2» و شباهت انکار ناپذیر این دو محصول، مچ بند جدید با نمونه معرفی شده از سوی «آنر» تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال دستبند ورزشی هوآوی در مدل های گران تر برای ارزیابی دقیق تمرینات از GPS بهره برده و تا عمق 50 متری خاصیت ضد آب دارد.

سنسور ضربان قلب دیگر ویژگی مچ بند هوآوی است که به ادعای کمپانی، با استفاده از چیپست جدید 80 درصد بهینه تر عملکرده و با یکبار شارژ، 21 روز کاربری را تضمین می کند. مدل معمولی «Sports Band» حدود 44 دلار قیمت داشته که اگر ورژن GPS دار آن را بخواهید، باید 57 دلار بپردازید. این محصول در تاریخ 23 تیر ماه قابل خریداری خواهد بود.

سومین محصولی که هوآوی معرفی کرده، یک دستگاه هدست بلوتوث است که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست، و فقط می دانیم به سنسور ضربان قلب مجهز شده، و باید منتظر بود و دید شرکت سازنده چه کاربردهای خاصی را برای این ابزار تعریف خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hamed tavanaeefard
    hamed tavanaeefard | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    سلام جسارتا "ضد آب" درست هست. لطفا تصحيح بفرماييد.

  • high end
    high end | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    هدست بلوتوث مجهز به سنسور ضربان قلب ???

مطالب پیشنهادی