ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام رسان فیسبوک Messenger با اختلال گسترده در سرتاسر جهان روبروست

پیام رسان فوری فیسبوک که به نام «مسنجر» (Messenger) شناخته می شود و بیش از 1.2 میلیارد کاربر ماهانه را در اختیار دارد، طی ساعات گذشته در بسیاری از کشورهای جهان از دسترس خارج شده است. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

پیام رسان فوری فیسبوک که به نام «مسنجر» (Messenger) شناخته می شود و بیش از 1.2 میلیارد کاربر ماهانه را در اختیار دارد، طی ساعات گذشته در بسیاری از کشورهای جهان از دسترس خارج شده است. تعداد زیادی از کاربران این اپلیکیشن گزارش می دهند که نمی توانند به سابقه پیام های گذشته دست یابند، ضمن اینکه ارسال یا دریافت پیام نیز با مشکل مواجه شده است.

دیشب دسترسی به مسنجر از طریق اپلیکیشن موبایل یا وب سایت فیسبوک برای کاربران آمریکا، کانادا، اروپا، و جنوب شرقی آسیا مختل شده بود، اما بیشترین اختلال در کشورهای اروپایی دیده می شد:

فیسبوک هنوز پاسخی در این رابطه ارائه نکرده، اما مشخص است که با مشکلات فنی گسترده ای دست و پنجه نرم می کند. البته وب سایت فیسبوک و اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی بدون هیچ مشکلی در دسترس کاربران قرار دارند. در حال حاضر اختلال در آمریکا تا حد زیادی کاهش یافته، اما کاربران اروپایی هنوز اختلال قابل توجهی را تجربه می کنند:

گفتنیست دیروز خطوط هوایی بین المللی «بریتیش ایرویز»  نیز به علت مشکلات فنی، تمامی پروازهایش از لندن را کنسل کرد، اما اعلام نمود این رخداد هیچ ارتباطی به حملات تروریستی یا سایبری ندارد. حال باید دید آیا فیسبوک نیز چنین احتمالی را رد می کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی