ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس لپ تاپ تازه ای از سری VivoBook Pro با قیمت پایه 799 دلار را معرفی کرد

ایسوس در خلال نمایشگاه کامپیوتکس از لپ تاپ های تازه سری VivoBook رونمایی کرد که ظاهر جدیدی با الهام از سری ZenBook را با مشخصات سخت افزاری مطلوب در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

ایسوس در خلال نمایشگاه کامپیوتکس از لپ تاپ های تازه سری VivoBook رونمایی کرد که ظاهر جدیدی با الهام از سری ZenBook را با مشخصات سخت افزاری مطلوب در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

لپ تاپ تازه کمپانی تایوانی که VivoBook Pro 15 N580 نام گرفته از پردازنده نسل هفتم اینتل بهره مند بوده و خریداران می توانند یکی از دو مدل Core i5- 7300HQ و یا Core i7-7700HQ را برای گجت خود انتخاب کنند.

همچنین ایسوس برای VivoBook Pro 15 N580 کارت گرافیک مجزای انویدیا GeForce GTX 1050 را در نظر گرفته است. علاوه بر آن باید اشاره کرد که لپ تاپ مورد بحث از حافظه رم 16 گیگابایتی برخوردار بوده و یک هارد دیسک 2 ترابایتی هم برای ذخیره اطلاعات در آن تعبیه شده است.

در مشخصات ظاهری VivoBook Pro از طراحی سری ZenBook الهام گرفته شده است

گفتنی است لپ تاپ VivoBook Pro کمپانی تایوانی، نشانه هایی از طراحی سری ZenBook را با خود یدک می کشد و تنها در رنگ طلایی با جنس بدنه آلومینیوم و کیبورد مجهز به نور پس زمینه عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است از آنجایی که باریک بودن ضخامت VivoBook Pro 15 N580 برای ایسوس در اولویت نبوده، بنابراین محصول مورد اشاره دارای پورت های فراوانی از جمله دو پورت USB 2.0، یک درگاه USB 3.0 و یک پورت USB-C 3.1 است.

ناگفته نماند ایسوس برای لپ تاپ تازه سری VivoBook Pro خود قیمت پایه 799 دلار را در نظر گرفته اما تاکنون سخنی در رابطه زمان ورود آن به بازار به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی