ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ VivoBook S15 S510 ایسوس معرفی شد؛ تلاشی برای فتح بازار میان رده

به نظر می رسد که کمپانی ایسوس با دست پر به نمایشگاه کامپیوتکس تایوان آمده و بعد از لپ تاپ های ZenBook Pro UX550 و ZenBook Flip S، حالا نوبت به VivoBook S15 S510 رسیده؛ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

به نظر می رسد که کمپانی ایسوس با دست پر به نمایشگاه کامپیوتکس تایوان آمده و بعد از لپ تاپ های ZenBook Pro UX550 و ZenBook Flip S، حالا نوبت به VivoBook S15 S510 رسیده؛ لپ تاپی که از منظر طراحی، بسیاری از مشخصات اولترا بوک های ایسوس را به ارث برده است.

لپ تاپ 15.6 اینچی S15، وزنی معادل 1.5 کیلوگرم دارد و قطر آن به 17.9 میلی متر می رسد. از منظر سخت افزاری، خریداران می تونند انتظار دستیابی به پردازنده نسل هفتمی Core i7-7500U و کارت گرافیک Nvidia GeForce GT 940 MX را داشته باشند. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به پشتیبانی از سقف 16 گیگابایت حافظه رم و 2 ترابایت حافظه از نوع HDD اشاره کرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های VivoBook S15، حاشیه های بسیار باریک نمایشگر آن است که نه تنها امکان دسترسی به نمایشگر بزرگ نسبت به ابعاد بدنه را فراهم کرده، بلکه جلوه ای زیبا نیز به آن بخشیده. درست مانند VivoBook Pro نیز، مدل S15 در طراحی از سری ZenBook الهامات زیادی گرفته و همان طراحی صنعتی را دنبال می کند.

در نهایت باید افزود که فروش VivoBook S15 S510 با قیمت پایه 499 دلار آغاز خواهد شد اما فعلاً هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه آن به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

    البته الانم لپ تاپ ASUS VivoBook Flip TP501UQ-UB71T هست که فوق العادست. i7 با 12 گیگ رم و یک ترابایت هارد و گرافیک 940MX با قیمت حدود 2.9 که خیلی باکیفیت و سبک هم هست.

مطالب پیشنهادی