ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه موبایل اندرویدی گم شده خود را پیدا کنیم؟

مهم نیست چه قدر مواظب دیوایس های الکترونیکی خود باشید؛ همه ما تقریباً برای یک بار هم که شده تجربه افتضاح از دست دادن این وسایل را داشته ایم. چنین اتفاقی ممکن اثر براساس سهل ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

مهم نیست چه قدر مواظب دیوایس های الکترونیکی خود باشید؛ همه ما تقریباً برای یک بار هم که شده تجربه افتضاح از دست دادن این وسایل را داشته ایم. چنین اتفاقی ممکن اثر براساس سهل انگاری های فردی به وجود آید و یا از بد روزگار با یک جیب بر ماهر مواجه شوید و دار و ندارتان را از دست بدهید.

خوشبختانه برای کاربران اندروید طیف وسیعی از اپلیکیشن های اندرویدی وجود دارد که به منظور ردیابی تلفن های هوشمند گم شده و یا دزدیده شده، طراحی شده اند. برای کمک به شما در بین گزینه های فراوانی که به منظور ردیابی دستگاه های اندرویدی تهیه و تدارک دیده شده اند گشتیم و بهترین ها را پیدا کردیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

Find My Device

قابلیت ها: 

  • ردیابی تلفن هوشمند به وسیله GPS
  • پاک کردن تلفن هوشمند از راه دور
  • پخش صدا از راه دور
  • قفل کردن تلفن هوشمند از راه دور

برنامه Find My Device ساخته کمپانی گوگل جزو اپلیکیشن هایی است که هر کاربر اندرویدی باید آن را روی تلفن هوشمند خود داشته باشد. استفاده از ابزار فوق بسیار آسان است و پیش از هرچیزی باید آن را از طریق پلی استور دانلود کنید. پس از نصب Find My Device، این اپلیکیشن ضمن اطمینان از روشن بودن Location از شما می خواهد که وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از پیکربندی کامل برنامه با فرض این که تلفن هوشمندتان به وای فای و یا داده تلفن همراه متصل است، قادر به ردیابی آن هستید. برای ردیابی دستگاه اندرویدی کافیست با استفاده از مرورگر دلخواه خود (روی رایانه یا روی تلفن هوشمند دیگر) وارد وبسایت android.com/find شوید.

اگر کسی موبایل شما را پیدا کند می تواند با ضربه زودن روی دکمه Call Me با شماره خاصی که شما برای آن در نظر گرفته اید تماس بگیرد.

اگر دیوایس گم شده شما به اینترنت دسترسی داشته باشد، Find My Device به صورت خودکار اجرا شده و می توانید تلفن هوشمندتان را ردیابی نمایید. یکی از ویژگی های بزرگ این نرم افزار آن است که کاربران قادر هستند آن را از راه دور قفل کرده و حتی برای آن پیام بفرستند.

بدین ترتیب اگر کسی موبایل شما را پیدا کند، می تواند با ضربه زودن روی دکمه Call Me با شماره خاصی که شما برای آن در نظر گرفته اید تماس بگیرد. همچنین اگز انتخاب دیگری ندارید، قادر هستید تلفن هوشمند خود را از راه دور پاک کرده و یا آن را به صدا در آورید. به یاد داشته باشید که جهت ردیابی تلفن هوشمند خود توسط مرورگر باید وارد حساب کاربری گوگل خود شده باشید.

در رابطه با همین موضوع اگر از تلفن هوشمند و یا مرورگر دسکتاپ شخصی دیگر برای انجام این کار استفاده می کنید، باید از حساب کاربری وی خارج و با حساب کاربری گوگل خود وارد شوید. نصب و راه اندازی Find My Device بسیار آسان است و به همین دلیل باید انتخاب اول هر کاربری در این خصوص باشد.

Find My Device

Find My Device

سازنده: Google Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.87 مگابایت زبان:

Find My Android Phone

قابلیت ها: 

  • دیدن موقعیت مکانی GPS تلفن هوشمند از طریق نقشه های تعبیه شده در برنامه
  • نشان دادن موقعیت مکانی تلفن هوشمند گم شده با به روز رسانی های دائم
  • دریافت کمک ناوبری از اپلیکیشن به هنگام ردیابی یک تلفن هوشمند
  • حذف هرگونه پیام از تلفن هوشمند ردیابی شده

ساخته استودیو Family Safety Productions به نام Find My Android Phone با بهره گیری از تکنولوژی مثال زدنی ردیابی تلفن های هوشمند، یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه به شمار می رود. بزرگترین ویژگی این ابزار، اجازه ردیابی تلفن های هوشمند اعضای خانواده است. در همین خصوص لازم است که آن ها موبایل خود را با این برنامه همگام سازی نمایند.

Find My Android Phone رایگان است و یکی از بهترین گزینه ها برای ردیابی تلفن هوشمند گم شده به شمار می رود.

اگر تلفن هوشمندتان گم شود و یا به سرقت برود، Find My Android Phone موقعیت مکانی آن را به صورت دائم به روز رسانی می کند. اپلیکیشن فوق جهت دقیق GPS را فراهم نموده و برای نقطه یابی دقیق به الگوریتم مثلث بندی دیلانی (Triangulation Algorithm) متکی است.

استفاده از این برنامه آسان است و وبسایت آن ضمن فراهم کردن نقشه ای مشابه اپلیکیشن Find My Android Phone، به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت تمام دستگاه های همگام سازی شده با این ابزار را مشاهده کند. Find My Android Phone رایگان است و یکی از بهترین گزینه ها برای ردیابی تلفن هوشمند گم شده به شمار می رود.

Find My Phone

Find My Phone

سازنده: Family Safety Production قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21.67 مگابایت زبان:

Lost Android

قابلیت ها: 

  • قابلیت خواندن پیامک های ارسال/دریافت شده از طریق رایانه
  • پاک کردن تلفن هوشمند و یا کارت حافظه SD از راه دور
  • انتقال هر تماس به شماره مورد نظر شما
  • شروع و توقف عملکرد وای فای و GPS دیوایس شما
  • ردیابی تلفن هوشمند به کمک GPS و یا اتصالات شبکه

Lost Android  اپلیکیشنی فوق العاده به منظور ردیابی و پیدا کردن تلفن های هوشمند است.اگرچه اپلیکیشن اندروید این سرویس در حالت بتا به سر می برد، اما هنوز هم کاربران می توانند از ویژگی ها و مزایای باورنکردنی و منحصر به فرد آن جهت ردیابی و پیدا کردن دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های Lost Android می توان به قابلیت پاک کردن تلفن هوشمند و یا کارت حافظه SD از راه دور اشاره کرد.

با استفاده از اپلیکیشن Lost Android کاربران قادر هستند هر پیامکی که روی تلفن هوشمند دریافت کرده اند را به صندوق ایمیل خود منتقل نمایند. همچنین قابلیت ارسال مستقیم پیامک از رایانه نیز در این سرویس تعبیه شده است. کاربران با استفاده از ابزار فوق می توانند حتی در شرایطی که تلفن همراه شان در حالت سایلنت است، یک زنگ هشدار را روی آن فعال کنند.

از دیگر ویژگی های Lost Android می توان به قابلیت پاک کردن تلفن هوشمند و یا کارت حافظه SD از راه دور، انتقال هر تماس به شماره دلخواه و به نمایش در آمدن یک پیام به صورت پاپ آپ روی صفحه نمایش تلفن همراه برای انتقال اطلاعات به فردی که دیوایس شما را در اختیار دارد، اشاره کرد.

Lost Android همانند Find My Android Phone رایگان بوده و می توانید از امکانات جذاب و فوق العاده آن جهت ردیابی و پیدا کردن دیوایس اندرویدی خود استفاده کنید.

Lost Android

Lost Android

سازنده: Theis Borg قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.1748 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • سعید جعفری
    سعید جعفری | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    همه اینا مستلزم اینه که گوشی روشن باشه نه مثل تلفن من که در جا سارق محترم خاموشش کرد بهترین گزینه ساخت نرم افزاری که زمان خاموش کردن موبایل پین کد رو بخواد یا زمان درآوردن سیم بدون خاموش کردن آلارم بده و پین کد بخواد

  • itookan
    itookan | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    avast anti theft هم بینظیره. هم با اینترنت فعال میشه هم با اس.ام.اس. حتی با نصب مجدد رام هم باز فعال میمونه و نمیشه پاکش کرد. نمیدونم کدوم یکی از اینا این قابلیت رو داره!

  • Navid 27
    Navid 27 | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    کاملترین و بهترینش واسه سامسونگه محشر عمل میکنه من تا الان دوبار واسه دیگران گوشی پیدا کردم یه بار هم واسه خودم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی