ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در کامپیوتکس امسال تکلیف اجرای ویندوز ۱۰ روی چیپست های موبایل روشن می شود

نمایشگاه کامپیوتکس به زودی در تایوان آغاز می شود و انتظار می رود مثل هرسال بخش قابل توجهی از اخبار این نمایشگاه فناوری به ویندوز اختصاص داشته باشد، از جمله Windows on ARM که اشتیاق زیادی بین ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

نمایشگاه کامپیوتکس به زودی در تایوان آغاز می شود و انتظار می رود مثل هرسال بخش قابل توجهی از اخبار این نمایشگاه فناوری به ویندوز اختصاص داشته باشد، از جمله Windows on ARM که اشتیاق زیادی بین توسعه دهندگان و حتی کاربران بر انگیخته است.

مایکروسافت و کوالکام از مدتی پیش تلاش می کنند پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را به پردازنده های مبتنی بر معماری ARM (از جمله چیپست های اسنپدراگون) اضافه نمایند و انتظار می رود در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی جزئیات بیشتری در این مورد باشیم.

این دو شرکت اخیراً دعوتنامه های مروبوط به مراسم خود در کامپیوتکس را منتشر کرده و در آن توضیح می دهند که قرار است دنیای کامپیوترهای شخصی و ابزارهای موبایل را با یکدیگر پیوند دهند.

بر اساس آنچه تا کنون می دانیم، اسنپدراگون اولین چیپستی خواهد بود که از اجرای ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند، اما برای روشن شدن اطلاعات بیشتر در این مورد لازم است نمایشگاه کامپیوتکس را زیر نظر داشته باشیم.

در پایان گفتنی است که به زودی با آخرین اخبار و پوشش اختصاصی دیجیاتو از نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ تایوان در خدمت شما خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی