ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نبرد در جهنم سبز؛ مک لارن P1 LM رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را شکست

همین چند روز پیش بود که ابرخودرو الکتریکی nio رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را از دستان لامبورگینی هوراکان پرفومنته خارج کرد و تبدیل به سریع ترین وسیله نقلیه چهارچرخی شد که یک دور در جهنم سبز ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

همین چند روز پیش بود که ابرخودرو الکتریکی nio رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را از دستان لامبورگینی هوراکان پرفومنته خارج کرد و تبدیل به سریع ترین وسیله نقلیه چهارچرخی شد که یک دور در جهنم سبز زده است.

اما از آن جا که جنگ قدرت و اقتدار محدودیتی ندارد.مک لارن به سرعت ویدیویی از رکورد شکنی محصول تولید محدودش یعنی P1 LM منتشر کرد که در عرض ۶ دقیقه ۴۳ و ۰.۲ ثانیه طول این پیست را می پیماید. این عدد بدست آمده در حدود ۳ ثانیه سریع تر از زمانی است که nio به ثبت رسانده است.

مدلLM نسخه شهری مدل GTR است که تنها ۵ نسخه از آن توسط گروه لنزانته که مدل افسانه ای F1 lm را در کارنامه خود دارد، ارتقا داده شده است.

همچنین  این مدل  توانسته در مسیر پیست گودوود نیز رکورد شکنی کند. لاستیک های پیرلی ترفو R و ماکزیمم قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری در کنار وزن بسیار پایین، کمک زیادی به P1 LM در ثبت این رکورد کرده اند.

بنابراین حالا می توان این محصول از مکلارن را پادشاه خودروهای خیابانی جهان و یکی از سریعترین خودروهای تاریخ صنعت خودروسازی قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Goyban bl
    Goyban bl | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    ببینیم پورشه ۹۱۸ جواب میده یا نه

  • freak
    freak | ۸ خرداد ۱۳۹۶

    چه خبره تو دنیای خودرو هر روز ی رکورد
    از هوندا آکورد جی تی آر و نیو
    حالا هم پی ۱

مطالب پیشنهادی