ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش میتسوبیشى اوتلندر؛ خرداد 96

شرکت آرین موتور ميتسوبيشى اوتلندر را با شرايط خاص و قيمت ۲۲۷ میلیون تومان به فروش مى رساند. در صورت خرید نقدی مشتريان از تخفیف ویژه ی ۸٫۵ میلیون تومانی بهره مند خواهند شد. شرکت ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

شرکت آرین موتور میتسوبیشى اوتلندر را با شرایط خاص و قیمت ۲۲۷ میلیون تومان به فروش مى رساند. در صورت خرید نقدی مشتریان از تخفیف ویژه ی ۸٫۵ میلیون تومانی بهره مند خواهند شد.

شرکت آرین موتور جهت رفاه حال مشتریان خود اوتلندر را با وام بدون بهره ی ۹۵ میلیون تومانی بصورت ۱۲ ماهه و یا ۲۴ ماهه با بهره ی ۱۴ درصدی به مشتریان خود عرضه می کند.
پیشرانه اوتلندر، همان موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری MIVEC است که قدرتی به اندازه 166 اسب بخار و گشتاوری 219 نیوتن متری تولید می ‌کند.

البته در کنار این پیشرانه، موتور شش سیلندر 3.0 لیتری نیز برای این خودرو توسعه یافته که نیروی تولیدی آن به 224 اسب بخار و گشتاور آن به291 نیوتن متر می رسد و منحصراً با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره مى برد، اما به دلیل قانون منع واردات خودروهای لوکس این مدل شانسی برای ورود به بازار کشورمان ندارد.

در حالی که نسخه چهار سیلندر با یک گیربکس CVT بهینه ‌شده نسبت به نسخه های قبل از فیس لیفت ارائه می ‌شود.از تجهیزات رفاهی و آپشن های میتسوبیشی اوتلندر می توان به سانروف، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز دستی برقی و اتوهلد، گرمکن فرمان و صندلی ها، صندلی ۸ حالته ی برقی، مانیتور ۶٫۴ اینچی و … اشاره کرد.

در بازار خودروهای وارداتی این روزهای کشورمان می توان از مدل هایی نظیر رنو کولئوس، نیسان ایکس تریل، DS6، تویوتا RAV4 و هوندا CR-V به عنوان رقبای اصلی میتسوبیشی اوتلندر یاد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجتبی محبی
    مجتبی محبی | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    اینو یبار بخونین :
    شرکت آرین موتور جهت رفاه حال مشتریان خود اوتلندر را با وام بدون بهره ی ۹۵ میلیون تومانی بصورت ۱۲ ماهه و یا ۲۴ ماهه با بهره ی ۱۴ درصدی به مشتریان خود عرضه می کند.

    • reza biyabani
      reza biyabani | ۹ خرداد ۱۳۹۶

      اگر منظورتون مبلغ وام هست که کاری ندارم!
      ولی اگر ابهام در درصد سودش دارین منظورش اینه ک اگر وام رو 12 ماهه بردارین سود نمیگیره ولی اگر 24 ماهه بخواین سودش 14 درصده

مطالب پیشنهادی