ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس بالاخره زمان عرضه موبایل ZenFone AR را اعلام کرد

ما از کنفرانس I/O گوگل که اخیراً برگزار شد اطلاع یافتیم دومین موبایل سازگار با پلتفرم تانگو که توسط ایسوس و با نام ZenFone AR توسعه یافته، در آینده ای نزدیک پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

ما از کنفرانس I/O گوگل که اخیراً برگزار شد اطلاع یافتیم دومین موبایل سازگار با پلتفرم تانگو که توسط ایسوس و با نام ZenFone AR توسعه یافته، در آینده ای نزدیک پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت.

حالا در نمایشگاه کامپیوتکس، نمایندگان کمپانی تایوانی عنوان کرده اند که تلفن همراه مورد اشاره در اواخر خرداد ماه راهی بازار این کشور خواهد شد و سپس در اواسط ماه تیر به صورت انحصاری توسط اپراتور ورایزن در آمریکا عرضه می شود.

ایسوس ZenFone AR با قیمتی کمتر از گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ عرضه می شود

در همین رابطه «Jerry Shen» مدیر عامل ایسوس عنوان کرده است که شش ماه زمان صرف توسعه ZenFone AR کرده اند و به عقیده او نتیجه به دست آمده ارزش زمان صرف شده را داشته است. بر اساس اعلام کمپانی تایوانی تاکنون 40 الی 50 اپلیکیشن از بیش از 100 نرم افزار موجود در پلی استور روی ZenFone AR با موفقیت و بدون مشکل پایداری تست شده است. علاوه بر آن «Shen» اظهار امیدواری کرده که تا سال آینده تعداد برنامه های تانگو به بیش از 1000 مورد برسد.

لازم به اشاره است طبق بررسی اجمالی اهالی Engadget، ایسوس ZenFone AR نسبت به نخستین موبایل پشتیبانی کننده از واقعیت افزوده یعنی لنوو Phab 2 Pro، عملکردی بسیار بهتر داشته و تجربه ای تقریباً بدون لگ و تأخیر را به ارمغان می آورد.

ناگفته نماند طبق پرسش و پاسخ های صورت گرفته با «Jerry Shen» در رابطه با قیمت تعیین شده برای اسمارت فون ZenFone AR، او اشاره کرد که قیمت آن مسلماً از گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ کمتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    شش ماه صرف توسعه کردن!!!!!افتخارم میکنن......پرچمدارای اچ تی سی حداقل ده ماه توسعه اشون طول میکشه سامسونگو اپلم از یک سال قبل شایعاتشون پخش میشه .تازه این گوشی شیش ماه قبل معرفی شد فک کنم اول معرفی کردن بعد توسعه دادن خخخ. ولی جدای از شوخی از ۱۰۰تا اپلیکیشن ۴۰،تا ۵۰تاش بدون لگ و مشکل اجرا می شن??????تازه عملکردش از لنووphab 2 هم بهتره،یعنی اون چی میتنونه باشه??????احتمالا موقع کار با اون این جور میشیم ????????????????.خودم به شخصه از محصولات ایسوس راضیم و به پروژه تانگو هم خیلی امیدوار بودم ولی مثل این که داره شکست میخوره .امیدوارم موفق باشه.

مطالب پیشنهادی