ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تبلت هیبریدی Eve V، مشابه سرفس پرو با درگاه USB-C

سال گذشته دستگاه هیبریدی از سوی موسسه سرمایه گذاری جمعی «Indiegogo» معرفی شد که شباهت انکارناپذیری به تبلت های سری سرفس مایکروسافت داشت. این محصول توسط کمپانی فنلاندی «Eve» طراحی شده و به زودی در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

سال گذشته دستگاه هیبریدی از سوی موسسه سرمایه گذاری جمعی «Indiegogo» معرفی شد که شباهت انکارناپذیری به تبلت های سری سرفس مایکروسافت داشت. این محصول توسط کمپانی فنلاندی «Eve» طراحی شده و به زودی در تعداد محدود روانه بازار خواهد شد.

شرکت سازنده امسال تبلت هیبریدی خود با نام «Eve V» را در نمایشگاه کامپیوتکس به نمایش گذاشته و اطلاعات بیشتر و دقیق تری از آن را در اختیار کاربران قرار داده است. جالب اینکه محصول مورد بحث به دلیل استفاده از ایده پردازی و سرمایه گذاری جمعی، مشخصات و توانایی های ارتباطی بهتری نسبت به سرفس های مایکروسافت دارد.

به عنوان مثال، کمپانی با ارزیابی بازخورد کاربران متوجه شد که وجود یک نمایشگر فوق العاده با قلم هوشمند معمولی، نسبت به نمایشگر متوسط در کنار استایلوس بهتر، ارجحیت داشته و به همین خاطر Eve V از نمایشگر 12.3 اینچی شفاف تری در مقایسه با سرفس پرو بهره برده اما قلم آن، به اندازه محصول مایکروسافت قدرتمند و پر کاربرد نیست.

از نقطه نظر طراحی، دستگاه مورد بحث به دلیل استفاده از باتری بزرگ 48 وات ساعتی، شاسی ضخیم تری نسبت به سرفس پرو مایکروسافت داشته و مهمترین قوت آن در ساختار بدنه، لولاهای با کیفیتی است که به خوبی وزن دستگاه را تحمل می کنند و به نرمی نیز باز و بسته می شوند.

البته یکی از برتری های Eve V در مقابل سرفس پرو، حضور دو درگاه USB-C بوده که یکی از آنها با فناوری USB 3.0 و دیگری با تاندربولت 3 سازگار است. از طرف دیگر دو پورت USB 3.0 استاندارد و یک ورودی کارت حافظه Micro SD نیز برای تبلت مورد بحث در نظر گرفته شده که در کنار جک 3.5 میلیمتری با آمپلیفایر اختصاصی، درگاه های ارتباطی دستگاه را تشکیل می دهند.

شرکت سازنده در محصول خود از پردازنده اینتل Core i7 و رم 16 گیگابایتی استفاده کرده و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایشگر 12.3 اینچی که قبلاً مورد اشاره قرار گرفت نیز از رزولوشن 1824 در 2736 برخوردار بوده و در کنار اسپیکرهای چهارگانه، تجربه مالتی مدیای خوبی را نوید می دهد.

قیمت پایه Eve V معادل 799 دلار خواهد بود که در آینده نزدیک، یک نسخه از آن با پشتیانی از فناوری LTE نیز به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت بهترین و کامل ترین مدل از این محصول 2699 دلار بوده که رقم بالایی برای یک تبلت هیبریدی به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    چرا ذکر نکردید پردازندش از سری Y هست؟

    سری Y به هیچ عنوان توانایی مقایسه با سری U رو هم نداره چه برسه به رقابت

مطالب پیشنهادی