ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سری بازی IGI بازمی گردد؛ نوستالژی تاکتیکی بعد از 14 سال

اگر از گیمرهای قدیمی باشید قطعاً با بازی IGI آشنایی دارید یا حداقل اسم آن را چند بار شنیده اید. بازی IGI: I'm Going In یک بازی تاکتیکی در سبک اول شخص بود که سال 2000 میلادی ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

اگر از گیمرهای قدیمی باشید قطعاً با بازی IGI آشنایی دارید یا حداقل اسم آن را چند بار شنیده اید.

بازی IGI: I'm Going In یک بازی تاکتیکی در سبک اول شخص بود که سال 2000 میلادی توسط شرکت Eidos منتشر شد. کیفیت و نمرات بازی چنگی به دل نمی زد، اما گیم پلی جالب آن باعث شد هنوز از IGI به خوبی یاد شود.

خوشبختانه، نسخه جدید آن در دست ساخت است. سایت نروژی Pressfire طی یک مطلبی این موضوع را اعلام کرد. IGI توسط استودیو نروژی Artplant که متشکل از سازندگان نسخه های قبلی این سری بود، توسعه داده خواهد شد. آزادی عمل بالایی که باعث معروفیت سری IGI شد، قرار است در نسخه جدید به اوج خود برسد و سازندگان تمام تلاش خود را در این زمینه می کنند.

جک کی.ولف، مدیر استودیو Artplant پیرو تایید نسخه جدید سری IGI، توضیح داد: «در حال حاضر چیز خاصی برای عرضه و رونمایی نداریم. فقط می توان گفت که نسخه جدید سری IGI در دست ساخت است.» استودیو Artplant در توییتر خود اعلام کرده بود که قهرمان دو نسخه قبلی یعنی دیوید جونز، در نسخه بعدی بازی باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Shadmehr
    Shadmehr | ۱۵ دی ۱۳۹۶

    آه قلبم...وای قلبم...igi تو در قلب منی...ممنون...هم 1 و هم 2 رو تموم کردم و الانم حاظرم دوباره یه سیستم بخرم بخاطر این بازی جدید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی