ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت ZenPad 3S 8 ایسوس رونمایی شد؛ ارتقایی جزئی نسبت به نسل گذشته

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس که در کشور تایوان برگزار می شود، محصولات متعددی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر همه کاره و روتر را معرفی کرده و همچنین در خلال رویداد اختصاصی اش روی قابلیت های ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس که در کشور تایوان برگزار می شود، محصولات متعددی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر همه کاره و روتر را معرفی کرده و همچنین در خلال رویداد اختصاصی اش روی قابلیت های فراوان موبایل ZenFone AR خود مانور داده است. اما در همین حین آنها یک تبلت تازه را هم با خود به این نمایشگاه آورده اند که روی استیج کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

تبلت جدید ایسوس که ZenPad 3S 8 نام گرفته، در واقع مدل ارتقا یافته ZenPad 3 8 Z581KL است که در سال گذشته عرضه شد و یا به عبارت بهتر برادر کوچکتر ZenPad 3S 10 Z500KL است.

گفتنی است گجت تازه کمپانی تایوانی از چیپست اسنپدراگون 652 بهره برده و ایسوس در پیکره بندی آن حافظه رم 4 گیگابایتی را مدنظر قرار داده است اما باید گفت مدل مقرون به صرفه تری هم با حافظه رم 3 گیگابایتی راهی بازار رقابت می شود.

تبلت ZenPad 3S 8 برادر کوچکتر Zenpad 3S 10 است که در سال گذشته عرضه شد

همچنین باید اشاره کرد که ZenPad 3S 8 فضای 32 یا 64 گیگابایتی را برای ذخیره فایل ها در اختیار کاربر قرار می دهد. از دیگر مشخصات سخت افزاری تبلت تازه ایسوس هم باید به نمایشگر 7.9 اینچی اشاره کرد که 1526 در 2048 پیکسل را در خود جای داده است.

ایسوس برای علاقه مندان به عکاسی با تبلت هم یک دوربین 13 مگاپیکسل اصلی را در پشت و یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی را هم تعبیه کرده تا کاربران بتوانند از طریق آن تصاویر سلفی تهیه کرده یا مکالمه تصویری برقرار کنند.

ناگفته نماند شرکت سازنده هنوز قیمت و تاریخ عرضه تبلت ZenPad 3S 8 را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    یه فلشم میزاشت برا دوربین پشت دیگه

مطالب پیشنهادی