ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ Notebook 9 Pro جدید را با قلم S Pen یکپارچه معرفی کرد

سامسونگ در نمایشگاه کامپیوتکس امسال با معرفی Notebook 9 Pro جدید، تکنولوژی قلم هوشمند S Pen را به خانواده لپتاپ های خود آورده است. محصول جدید کره ای ها همچنین به لولاهای 360 درجه (همانند ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

سامسونگ در نمایشگاه کامپیوتکس امسال با معرفی Notebook 9 Pro جدید، تکنولوژی قلم هوشمند S Pen را به خانواده لپتاپ های خود آورده است. محصول جدید کره ای ها همچنین به لولاهای 360 درجه (همانند آنچه در لپتاپ های سری یوگا لنوو وجود دارد) مجهز شده و استایلوس مورد بحث نیز در بدنه دستگاه جای خواهد گرفت.

قلم S Pen توانایی تشخیص 4000 سطح فشار مختلف را داشته و مانند سرفس پن جدید مایکروسافت، توانایی تشخیص زاویه «Tilt» برای سایه زدن را دارد. در ضمن این ابزار از نرم افزار «Air Command» سامسونگ برای نقاشی، یادداشت و ویرایش متون بهره برده و برای کاربری در محیط ویندوز 10، کاملاً با «Wndows ink» مایکروسافت سازگار است.

مدل 15 اینچی به کارت گرافیک Radeon 450 مجهز شده است

شرکت سامسونگ دو مدل از لپتاپ جدید خود را در ابعاد 13.3 و 15 اینچی عرضه خواهد کرد که هردو ستگاه، از پردازنده های «Core i7» اینتل و حافظه های «SSD 250GB» استفاده خواهند کرد. مدل کوچکتر به 8 گیگابایت رم و گرافیک یکپارچه اینتل مجهز شده در حالی که مدل 15 اینچی، از 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک مجزای «AMD Radeon 450» بهره می برد.

کره ای ها همچنین از USB-C با پشتیبانی از شارژ سریع، دو درگاه USB استاندارد، یک پورت HDMI و یک درگاه کارت حافظه Micro SD در مدل های جدید لپتاپ خود استفاده کرده اند.

هرچند سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت نهایی محصول را مشخص نکرده اما با توجه به معرفی Notebook 9 Pro در کامپیوتکس، انتظار می رود این لپتاپ تا پایان سال در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • high end
    high end | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    آقای سرفیس پرو4 ، چیه این از سرفیس پرو چهارت بهتره . برو حالشو ببر

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    به عنوان کسی که داره بفکر جایگزین کردن پرو 4 اش فکر میکنه ، و کاربر دائم سری نوت بخاطر امکانات قلم S Pen هستش ، این دستگاه فعلا تونسته نظرمو بگیره ، تا Notebookcheck برریش کنه ببینیم چیکارست

  • 2000
    2000 | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    از نظر من یکی از بدترین برند های لپتاپ سامسونگه (نه موبایل).بی احترامی نباشه. این ادعای سنگینیه که انویدیا گفته gtx 1080 رو با این معماری توی یه لپتاپ به ضخامت macbook air جا میده!!!سه برابر قدرت،یک سوم اندازه کردن و بهبود دادن دما.

  • Arman1377
    Arman1377 | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    عجب بازاری شده ، بازار لپ تاپ !!!
    فقط سامسونگ و مایکروسافت و اپل

    • 2000
      2000 | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

      کجا سامسونگ!!سامسونگ تو باغ نیست nvidia با معماری max q داره اولترابوک گیمینگ میده با همین قیمت تو ایسوس،amd داره پردازنده های رایزن با وگا رو لپتاپ میزاره سامسونگ اینا درست میکنه!!!اگه کسی بخواد غوغا کرده باشه asus و amd و nvidia بودن تو کامپیوتکس ۲۰۱۷.اپل که الان باید منتظر بود چی میده که معمولا چیز خوبی برا من از اب در نیومد(لپتاپ).مایکروسافت هم نو اوری خوب میکنه.

مطالب پیشنهادی