ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نیسان کراسینگ؛ تلفیق سنت و نوآوری به سبک نیسان [تماشا کنید]

خودروسازان بزرگ معمولا راهکارهایی را برای خلق معنا و فلسفه برای برند خود ترسیم می کنند. نیسان نیز در همین راستا به تازگی نمایشگاهی برای نشان دادن سیر تحولات این برند را تحت عنوان «نیسان ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

خودروسازان بزرگ معمولا راهکارهایی را برای خلق معنا و فلسفه برای برند خود ترسیم می کنند. نیسان نیز در همین راستا به تازگی نمایشگاهی برای نشان دادن سیر تحولات این برند را تحت عنوان «نیسان کراسینگ» با حضور نمایندگان دولت ژاپن، سفرا، چهره های سرشناس حوزه سیاست و کسب و کار، طراحان معتبر خودرو و نمایندگان شورای برنامه ریزی منطقه گینزا توکیو برپا کرده است.

نیسان کراسینگ براى بر قرارى ارتباط بین حمل و نقل هوشمند نیسان با مشتریان برپا شده است و حس تعامل با خودروهاى آینده را در اختیار مشتریان امروزی قرار مى دهد.

این مجموعه با یک صورت مارپیچ ساخته شده است و این مارپیچ به طور نمادین تجربیات و حالات مشتریان و سفر آنها از گذشته به امروز و از امروز به آینده را نشان مى دهد.
نیسان بازدیدکنندگان را از سراسر جهان دعوت کرده است تا تجربه جدیدی از حمل و نقل هوشمند را به آنها نشان دهد و چشم ‌انداز نیسان از ارتباط انسان و خودرو در آینده را دریابند، به خصوص آنکه مکان فعلی این مجموعه پیش از این نیز در نقش گالری برند نیسان دایر بوده و برای چند دهه متمادی یکی از جاذبه های مهم منطقه کینزا در زمینه تلفیق سنت و نوآوری به حساب می آمده است.رنگ بیرونی نمای ساختمان مارپیچی شکل جدید با توجه به فصل، زمان و مناسبت ‌های خاص تغییر می‌کند تا فضایی پویا و تاثیر گذار برای مشتریان تداعی شود.

طراحی معماری این سازه که پیش از این غیرممکن به نظر می ‌رسید، با کمک فناوری ‌های بسیار پیشرفته ‌ای که در طراحی خودرو نیز به کار می ‌روند، انجام شده است.
گینزا یکی از مناطق معتبر در شهر توکیو است. نیسان باور دارد که نیسان کراسینگ به ‌زودی به یک مکان خاص در شهر توکیو تبدیل خواهد شد. مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره نیسان، آقای کارلوس گون درباره این نمایشگاه می ‌گوید: «افتتاح این گالری جدید در جهت بیان ارزش ‌های نوآورانه و هیجان ‌انگیز نیسان در فضایی دو برابر فضای قبلى است.

این گالری تجربه مشتریان را بهبود می ‌بخشد و به فناوری ‌های بسیار پیشرفته مجهز شده است. ما مطمئنیم که نیسان کراسینگ مانند گالری پیشین نیسان، به محلی محبوب در گینزا تبدیل می ‌شود و در نقش محلی برای معرفی برند نیسان به تمام دنیا نقش بازی خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی