ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در آستانه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، اپل اپلیکیشن رسمی WWDC را به روز رسانی کرد

در آستانه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC که روز پانزده خرداد، یعنی دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، اپل اپلیکیشن رسمی WWDC را برای این رویداد به روز رسانی کرده و ضمن ایجاد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

در آستانه کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC که روز پانزده خرداد، یعنی دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، اپل اپلیکیشن رسمی WWDC را برای این رویداد به روز رسانی کرده و ضمن ایجاد تغییرات ظاهری قابلیت های جدیدی را نیز در آن معرفی کرده است.

مطابق توضیحات اپل در اپ استور، با به روز رسانی اپلیکیشن شاهد پلی لیست های ویدیویی با تمرکز بر موضوعات کنفرانس، نقشه های تعاملی و تب جدیدی به نام Venue خواهید بود که در مورد محل برگزاری کنفرانس در سن خوزه کالیفرنیا اطلاع رسانی می کند. بد نیست بدانید این اولین باری است که پس از سال ها اپل تصمیم گرفته تا این رویداد را به جای مرکز مسکون سن فرانسیسکو، در مرکز همایش های مک انری سن خوزه برگزار نماید.

در اپلیکیشن WWDC همچنین می توانید استیکرهایی مربوط به اپل و محصولاتش را دانلود کرده و در iMessage استفاده کنید. اپل این اپلیکیشن را هم برای شرکت کنندگان در کنفرانس طراحی کرده و هم توسعه دهندگانی که نمی توانند بلیت های مراسم را خریداری کنند. از مزایای این اپلیکیشن می توان به اعلام ساعات شروع رویدادها و همچنین استریم زنده ویدیو از آن ها اشاره کرد تا افرادی که قادر به حضور در مراسم نیستند، به خوبی از تمام اتفاقات با خبر شوند.

همچنین مثل سال گذشته، اپل نسخه ای مخصوص از اپ WWDC را برای tvOS و نسل چهارم اپل تی وی هم منتشر کرده تا توسعه دهندگان قادر به تماشای رویداد در تلویزیون هایشان باشند.

در اپلیکیشن جدید WWDC می توانید از زمان شروع جلساتی که طی این رویداد برگزار می شوند هم با خبر شوید. ضمنا برای نخستین بار اپل به پادکسترها اجازه داده که برای ارائه پادکست های مرتبط با WWDC خود در یک استودیوی پادکست ویژه زمان رزرو کنند.

رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در تاریخ 5 ژوئن (برابر با 15 خرداد) و رأس ساعت 10 صبح به وقت سن خوزه کالیفرنیا برگزار می گردد. اپل این رویداد را هم در وبسایت خود و هم در اپل تی وی لایو استریم می کند، و می توانید پوشش زنده آن را در دیجیاتو نیز دنبال کنید.

برای دانلود نسخه جدید اپ WWDC می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی