ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس سری جدید مانیتورهای گیمینگ ROG Strix را معرفی کرد

نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، امروز شاهد سیلی از نمایشگرهای جدید از سوی تولیدکنندگان مختلف است که کیفیت و قابلیت های آنها، جامعه گیمینگ را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر به دنیای گیم علاقه داشته باشید، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۱

نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، امروز شاهد سیلی از نمایشگرهای جدید از سوی تولیدکنندگان مختلف است که کیفیت و قابلیت های آنها، جامعه گیمینگ را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر به دنیای گیم علاقه داشته باشید، حتماً سری «Strix» محصولات ایسوس را به خوبی می شناسید. این سخت افزارهای قدرتمند شامل طیف وسیعی از لوازم کامپیوتر می شوند که مانیتور هم یکی از آنهاست. شرکت مذکور امروز سه مدل جدید از نمایشگرهای خانواده استریکس را برای گیمینگ میان رده معرفی کرده که هرکدام در نوع خود مشخصات قابل توجهی دارند.

بزرگترین عضو گروه، مدل خمیده 32 اینچی «ROG Strix XG32VQ» است که با نسبت ابعاد 21:9 و رزولوشن WQHD، انتخاب مناسبی برای تماشای محتوای عریض به شمار می رود.

سیستم Aura Sync نورپردازی تجهیزات ایسوس را همگام می کند

این مانیتور با بهره گیری از نورپردازی LED و پشتیبانی از «Aura Sync» (سیستم یکپارچه کننده نورپردازی محصولات گیمینگ ایسوس)، در همگام سازی با سایر لوازمی که از این سیستم پشتیبانی می کنند -مانند موس و کیبورد- تجربه گیمینگ کاربر را به جشنواره ای از رنگ ها تبدیل می کند.

مدل بعدی «ROG Strix XFG27VQ» است که مانند برادر بزرگتر خود خمیده بوده و تصویر آن به دلیل حاشیه های باریک، معلق در هوا به نظر می رسد. این محصول 27 اینچی نیز از «Aura Sync» پشتیبانی کرده و نورپردازی زیبایی دارد.

کوچکترین عضو خانواده هم مانیتور 24.5 اینچی «ROG Strix XG258Q» است که با رزولوشن Full HD، بیشترین نرخ بازسازی تصویر را با آهنگ 240Hz در اختیار کاربر قرار داده و در هماهنگی کامل با «AMD FreeSync»، تجربه فوق العاده ای از بازی های پر سرعت را رقم می زند.

در کنار محصولات سری Strix، ایسوس محصول کوچکتری از خانواده «Swift» را نیز معرفی کرد که با توجه به اندازه 27 اینچی، مشخصات جالب توجهی دارد. این مانیتور «ROG Swift PG27UQ» نام داشته و به عنوان برادر کوچک مدل «ROG Swift PG35VQ»، از رزولوشن بالاتر 2160 در 3840 بهره می برد که با در نظر داشتن ابعاد کوچکتر، تراکم پیکسلی بیشتری خواهد داشت.

این مدل نیز با فناوری «QuantumDot» ساخته شده و از «Aura Sync» ،«G-Sync» و «HDR» پشتیبانی می کند. PG27UQ با نرخ بازسازی تصویری برابر با 144Hz، اگرچه در حد برادر بزرگ خود ظاهر نمی شود اما، مطمئناً تجربه بصری بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی