ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر از این پس پیام های دایرکت افراد ناشناس را از دیگر پیام ها تفکیک می کند

به لطف یک قابلیت جدید، توییتر از این پس به شما اجازه می دهد تا بتوانید قبل از پاسخ دادن به پیام های دایرکتی که از افراد ناشناس دریافت شده، پیش نمایشی از آن ها را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

به لطف یک قابلیت جدید، توییتر از این پس به شما اجازه می دهد تا بتوانید قبل از پاسخ دادن به پیام های دایرکتی که از افراد ناشناس دریافت شده، پیش نمایشی از آن ها را مشاهده نمایید. این پیام ها تا قبل از این که تأییدشان نکنید تیک خوانده شده را دریافت نمی کنند.

البته در پیش نمایش پیام های دایرکت، فایل های چند رسانه ای به طور پیش فرض قابل مشاهده نیستند مگر آنکه از قبل مجوز نمایش را برایشان در تنظیمات اپ صادر کرده باشید.

این قابلیت می تواند برای افرادی که بخش دایرکت را برای عموم باز گذاشته اند، ولی در عین حال نمی خواهند که اینباکس شان از پیام های تصادفی پر شود بسیار کاربردی ظاهر شود. توجه داشته باشید که قابلیت بررسی و قبول درخواست مشاهده پیام های دایرکت فقط در اپلیکیشن رسمی توییتر کار می کند و امکان استفاده از آن در کلاینت های شخص ثالث توییتر را نخواهید داشت.

اگر این قابلیت جدید توییتر برایتان آشناست، دلیلش این است که مشابه آن را در اپلیکیشن فیسبوک و همچنین اینستاگرام دیده بودید. اما در هر صورت نمی توان کتمان کرد که ارائه این قابلیت در توییتر به دلیل مزاحمت های شخصی که در محیط آن انجام می شود، بسیار ضروری به نظر می رسید. با وجود این قابلیت کاربران توییتر می توانند بر افرادی که با آن ها ارتباط مستقیم دارند کنترل بیشتری داشته باشند.

انتشار قابلیتی که از آن صحبت کردیم در نسخه تحت وب توییتر و اپلیکیشن های iOS و اندروید این سرویس آغاز شده، و برای استفاده از آن نیازی به دریافت به روز رسانی از اپ استور یا گوگل پلی نخواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی