ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ سرویس VR Live Pass را برای تماشای زنده رویدادها معرفی کرد

سامسونگ به نوعی در حوزه واقعیت مجازی سردمدار بوده و برای حفظ مقام و منزلت خود سعی می کند همواره سرویس های تازه ای را برای اکوسیستم خود ارائه کند. در تازه ترین مورد هم ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

سامسونگ به نوعی در حوزه واقعیت مجازی سردمدار بوده و برای حفظ مقام و منزلت خود سعی می کند همواره سرویس های تازه ای را برای اکوسیستم خود ارائه کند. در تازه ترین مورد هم کمپانی کره ای «VR Live Pass» را معرفی کرده که برای هدست های Gear VR در دسترس قرار می گیرد.

طبق اعلام سامسونگ، «VR Live Pass» در واقع سرویسی است که به کاربر امکان استریم رویدادهای ورزشی و موسیقی مورد علاقه را به صورت زنده و از طریق هدست های واقعیت مجازی این شرکت می دهد. گفتنی است کمپانی کره ای به منظور توسعه سرویس مذکور با UFC، X Games و Live Nation همکاری کرده است.

کاربران با استفاده از VR Live Pass می توانند رویدادهای مورد علاقه خود را به صورت زنده از طریق هدست Gear VR تماشا کنند

در همین رابطه «Younghee Lee»، مدیر ارشد اجرایی سامسونگ الکترونیکس عنوان کرد:

ما بسیار هیجان زده هستیم که کاربران فرصت آن را پیدا خواهند کرد تا از طریق اکوسیستم واقعیت مجازی ما که در صنعت پیشرو است، تماشای زنده رویدادهای ورزشی و یا موسیقی های مورد علاقه خود را تجربه کنند. همکاری با این شرکت ها به ما امکان گسترش سرویس های مبتنی بر واقعیت مجازی را خواهد داد تا از آن طریق بتوانیم تجربه هایی تازه را در اختیار طرفدارانمان قرار داده و غیرممکن ها را ممکن سازیم.

لازم به ذکر است بنا بر اعلام مقامات رسمی سامسونگ، سرویس «VR Live Pass» تا چند روز دیگر از طریق اپلیکیشن Samsung VR در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی