ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت نخستین تصویر از اسپیکر کورتانای HP را منتشر کرد

پس از یکه تازی آمازون و گوگل در بازار اسپیکرهای هوشمند مجهز به دستیار صوتی هوشمند، بالاخره مایکروسافت هم تصمیم گرفت تا با محصولات مبتنی بر کورتانا، به این حوزه قدم گذارد. زمانی که هارمن ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

پس از یکه تازی آمازون و گوگل در بازار اسپیکرهای هوشمند مجهز به دستیار صوتی هوشمند، بالاخره مایکروسافت هم تصمیم گرفت تا با محصولات مبتنی بر کورتانا، به این حوزه قدم گذارد.

زمانی که هارمن کاردون اقدام به رونمایی از اسپیکر Invoke کرد، اچ پی هم بی درنگ اعلام نمود که به دنبال توسعه ور عرضه محصولی برخوردار از دستیار صوتی کورتانا است. امروز مایکروسافت در خلال نطق اصلی خود در نمایشگاه کامپیوتکس، تصویری از دستگاه مذکور را نشان داد که نشان دهنده جدی بودن اچ پی در عرضه چنین محصولی است.

به نظر می رسد اسپیکر HP یک محصول مستقل نبوده و می بایست به کامپیوتر متصل باشد

بنابر اطلاعاتی که اکنون در دسترس است، اسپیکر مذکور بر خلاف Invoke، محصولی مستقل نبوده و به کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 متصل شده و به عنوان ابزاری تنها برای تعامل با کورتانا شناخته می شود.

گفتنی است مایکروسافت همیشه در نظر داشته تا با کورتانا به تمام حوزه ها قدم گذارد. اما عرضه دستگاهی اینچنینی به نظر ناکارآمد بوده و حداقل در حال حاضر نکته مثبتی در مورد آن نسبت به محصولات مستقلی چون Invoke، گوگل هوم و آمازون اکو به چشم نمی خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی