ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیکون دوربین مقاوم Coolpix W300 را با قابلیت ثبت ویدیوهای 4K معرفی کرد

نیکون امروز دوربین Coolpix W300 را به خانواده محصولات کامپکت خود افزود. این دوربین ضد ضربه و ضد آب که در برابر شرایط سخت آب و هوایی مقاوم است، جایگزین مدل قبلی یعنی AW130 شده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

نیکون امروز دوربین Coolpix W300 را به خانواده محصولات کامپکت خود افزود. این دوربین ضد ضربه و ضد آب که در برابر شرایط سخت آب و هوایی مقاوم است، جایگزین مدل قبلی یعنی AW130 شده و علی رغم تغییر نام، شاهد فناوری ها و ویژگی های مشابهی بین این دو هستیم.

همچون AW130، مدل W300 هم تا عمق 30 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است، سقوط از ارتفاع حداکثر 2.5 متری آسیبی به آن نمی رساند، و تا دمای 10- درجه سانتیگراد هم به خوبی کار می کند. این دوربین در برابر گرد و غبار هم مقاومت دارد و بیشتر برای ماجراجویان و ورزشکاران ساخته شده.

درون W300 حسگر 16 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی از نوع CMOS قرار گرفته و لنز معادل 120-24 میلیمتری آن هم تا 5 برابر بزرگنمایی اپتیکال را در اختیار کاربر قرار می دهد. نمایشگر 3 اینچی ال سی دی، GPS داخلی برای ثبت موقعیت مکانی درون اطلاعات عکس، ارتفاع سنج، عمق سنج (در آب) و فلاش LED نیز از جمله امکانات دیگر این دوربین کامپکت محسوب می شوند. همچنین ارتباط وای-فای برای اشتراک گذاری تصاویر نیز در W300 تعبیه شده.

قابلیت ضد ضربه W300 در مقایسه با AW130 بهبود یافته و امکان تصویربرداری با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز به آن اضافه شده. سیستم لرزشگیر جدید و ترکیبی نیکون، از جابجایی لنز به همراه تثبیت الکترونیکی بهره می گیرد و حالات تصویربرداری تازه تایم-لپس و سوپر-لپس نیز در این محصول جدید قرار گرفته.

گفتنیست W300 نیز همانند دیگر دوربین های جدید نیکون از سیستم SnapBridge بهره مند است که ارتباط بلوتوث دائمی را با حداقل مصرف انرژی به همراه دارد و می تواند نسخه کم حجم تصاویر ثبت شده را به دستگاه های متصل انتقال دهد. طبق اعلام سازنده، باتری این دوربین می تواند حداکثر 280 عکس یا یک ساعت ویدیوی تمام اچ دی را با یک بار شارژ تهیه نماید.

W300 از تابستان سال جاری به قیمت 390 دلار و در رنگ های نارنجی، زرد و مشکی وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی