ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر پرتابل و زیبای ایسوس ZenScreen با پشتیبانی از USB-C معرفی شد

ایسوس به خاطر طراحی چشم نواز محصولاتش معروف است؛ تا جایی که روترهای ساخت این کمپانی نیز بسیار زیبا به نظر می رسند. حال شرکت مورد بحث در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان نمایشگر قابل حملی را ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

ایسوس به خاطر طراحی چشم نواز محصولاتش معروف است؛ تا جایی که روترهای ساخت این کمپانی نیز بسیار زیبا به نظر می رسند. حال شرکت مورد بحث در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان نمایشگر قابل حملی را معرفی کرده که از همین فلسفه زیبایی پیروی می کند.

ZenScreen با کد «MB16AC» یک صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS و رزولوشن 1080p است که با ضخامت 8 میلیمتری، حاشیه های 6.5 میلیمتری و وزن 780 گرمی، یکی از بهترین طراحی های حال حاضر دنیا را به خود اختصاص داده است.

در لبه پایین نمایشگر شاهد یک نوار فلزی هستیم که کلیدهای «تایید» و «منو» را در سمت چپ، و کلید پاور را در سمت راست خود دارد. این نوار در امتداد پنل فلزی پشت طراحی شده و در پهلوی چپ آن درگاه USB-C حضور دارد.

در ذِن اسکرین خبری از صفحه لمسی و قلم هوشمند نیست

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، حفره ای در سمت راست و کنار دکمه پاور قرار دارد که برای ایستاده نگه داشتن نمایشگر، بدون نیاز به کاور تاشو طراحی شده است. خودکار موجود در عکس نیز از لوازم جانبی نماشگر بوده و به همراه آن عرضه می شود، اما خبری از استایلوس و صفحه لمسی نیست و این ابزار صرفاً کارکردی در حد یک پایه نگهدارنده دارد.

ذِن اسکرین از قابلیت چرخش خودکار بهره مند بوده و 4 سطح مختلف از فیلتر نور آبی را به کاربر ارائه می دهد. فناوری تصویر بدون لرزش با گواهی نامه «TÜV Rheinland» و 8 حالت ویدئوی پیش فرض از دیگر قابلیت های این نمایشگر زیبا هستند.

در جعبه محصول، یک کابل USB-C و یک تبدیل USB-C به USB-A (برای کاربرانی که در کامپیوتر خود درگاه USB-C ندارند) نیز قرار دارد. ایسوس ZenScreen با قیمت 249 دلار به بازار عرضه خواهد شد که در قیاس با رقبا تا حدودی گران تر بوده و به زودی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر مربوط به نمایشگر «ذِن اسکرین» را مشاهده بفرمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    عجب پایه‌ی مسخره‌ای!

  • high end
    high end | ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

    وای خدا خودکار تو جعبش گذاشتن به عنوان پایه نگهدارنده ، به نظر شما این نوآوری هست یا نه ؟

مطالب پیشنهادی