ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت Selfie Clips به نسخه اندروید پیام رسان Allo اضافه شد

پیام رسان Allo گوگل اخیرا آپدیتی دریافت کرده که جزئیات آن در پلی استور شرح داده نشده است. اما خوشبختانه آمیت فولای، مدیر محصولات Allo برخی از قابلیت های جدید نسخه اندروید این پیام رسان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

پیام رسان Allo گوگل اخیرا آپدیتی دریافت کرده که جزئیات آن در پلی استور شرح داده نشده است. اما خوشبختانه آمیت فولای، مدیر محصولات Allo برخی از قابلیت های جدید نسخه اندروید این پیام رسان را برای کاربران و رسانه ها توضیح داده است.

مهم ترین قابلیت نسخه جدید Selfie Clips نام دارد، قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر GIF مختص به خودشان را به سرعت ثبت کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. مضاف بر این نسخه اندروید Allo به نوار جدیدی برای ساخت پیام مجهز شده و توسعه دهندگان مشغول آزمایش روش های جدیدی هستند که می توانند کاربران را برای اشتراک گذاری سریع تر محتوا یاری کنند.

مهم ترین قابلیت نسخه جدید Selfie Clips نام دارد

و در نهایت به قابلیت Selfie Stickers می رسیم، که اگر به خاطر داشته باشید گوگل آن را حدودا دو هفته پیش به نسخه اندروید Allo اضافه کرد. قابلیت مذکور حالا برای کاربران iOS هم در دسترس قرار گرفته. بنابراین اگر همین حالا Allo را روی آی دیوایس تان اجرا کنید، با مراجعه به گالری استیکرهای اپلیکیشن قادر به ساخت پکیج اختصاصی خودتان خواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی