ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین کارت گرافیک توسعه یافته بر پایه معماری VEGA ای ام دی به زودی معرفی می شود

پی سی گیمرها به شدت مشتاق دنبال کردن تقابل دو شرکت انویدیا و ای ام دی در بازار کارت گرافیک هستند و تا به امروز این رقابت به نفع آن ها تمام شده. نتیجه کارت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

پی سی گیمرها به شدت مشتاق دنبال کردن تقابل دو شرکت انویدیا و ای ام دی در بازار کارت گرافیک هستند و تا به امروز این رقابت به نفع آن ها تمام شده. نتیجه کارت های گرافیک خوش قیمت از سوی ای ام دی و ویژگی های گرافیکی فوق العاده از سوی انویدیا بوده اند.

اما پی سی گیمرها تنها بازار هدف این دو شرکت نیستند و کارت های گرافیکی فقط برای این قشر تولید نمی شود.

طی کنفرانس ای ام در در نمایشگاه کامپیوتکس، این شرکت پیرامون پردازنده ها، APU ها و البته کارت های گرافیکی جدید خود صحبت کرد. مدیرعامل این شرکت، دکتر لیزا سو، در کنفرانس تایید کرد که اولین کارت گرافیک توسعه یافته بر اساس معماری چیپ وِگا قرار است در 27 ژوئن معرفی شود.

Radeon Vega Frontier Edition قرار است جایگزینی برای کارت های Radeon Pro Duo و Radeon Pro WX 7100 باشد و هدف از تولید آن بازی های ویدیویی نیست.

این کارت از حدود 25 ترافلاپس قدرت پردازشی و 16 گیگابایت مموری HBM2 برخوردار است. اطلاعات بیشتر در مورد کارت گرافیک و زمان عرضه آن قرار است طی نمایشگاه SIGGRAPH 2017 که اواسط مرداد ماه برگزار می شود اعلام گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی