ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شایعه: پلی استیشن 4 کاهش قیمت 50 دلاری خواهد داشت

وبسایت PlayStation Universe عکسی از پلی استیشن 4 با طرح طلایی به همراه برچسب قیمت روی آن منتشر کرد. 50 دلار کاهش قیمت برای یک نسخه طلایی از کنسول پلی استیشن 4 اسلیم با هارد یک ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

وبسایت PlayStation Universe عکسی از پلی استیشن 4 با طرح طلایی به همراه برچسب قیمت روی آن منتشر کرد. 50 دلار کاهش قیمت برای یک نسخه طلایی از کنسول پلی استیشن 4 اسلیم با هارد یک ترابایت، موضوعی است که نمی توان از آن به راحتی گذشت.

شایعاتی که پیرامون عرضه طرح طلایی پلی استیشن 4 پخش شده بود، هر چه بیشتر به حقیقت نزدیک تر می شود. مهم تر از آن برچسب قیمتی است که روی کنسول خورده و عدد 249 دلار را نمایش می دهد.

چندی پیش یکی از کارکنان فروشگاه مجازی Target تصویری از پلی استیشن 4 طرح طلایی منتشر کرد و حالا، مردی ادعا کرده که در یکی از فروشگاه های Walmart وارد شده و یکی از این مدل ها با برچسب قیمت 249 دلاری را با چشم مشاهده کرده است.

در حال حاضر کنسول پلی استیشن 4 اسلیم یک ترابایت 299 دلار و نسخه پانصد گیگابایتی آن 259 دلار قیمت دارد. اگر این عکس واقعیت داشته باشد، به نظر می رسد که شرکت سونی برای رقابت با کنسول اسکورپیو قصد دارد با کاهش قیمت کنسول خود، گوی رقابت را از رقیب خود برباید. با سیل بازی های انحصاری متنوع که قرار است در نمایشگاه E3 امسال نمایش داده شود، گویا این موضوع به حقیقت خواهد پیوست.

به هر حال هیچ خبر رسمی درباره پلی استیشن 4 طلایی و کاهش قیمت 50 دلاری توسط شرکت سونی انتشار پیدا نکرده؛ پس باید منتظر اخبار موثق ماند.

PSU
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    اینجوری ۲۰۰تومان قیمتش میاد پایین

  • mahdi
    mahdi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    خداکنه این خبر درست باشه ولی از کیفیتش کم نشه

مطالب پیشنهادی