ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین فیلمبرداری حرفه ای کانن C200
تکنولوژی

کانن از دوربین فیلم برداری سینمایی ارزان قیمت C200 رونمایی کرد

کمپانی کانن دیروز محصولی تازه از سری دوربین های فیلم برداری حرفه ای «Cinema EOS» خود را معرفی کرد. این شرکت توانسته با عرضه C200 امکان تصویر برداری «RAW» با کیفیت 4K را با قیمتی به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کمپانی کانن دیروز محصولی تازه از سری دوربین های فیلم برداری حرفه ای «Cinema EOS» خود را معرفی کرد. این شرکت توانسته با عرضه C200 امکان تصویر برداری «RAW» با کیفیت 4K را با قیمتی به مراتب کمتر از محصولات همرده در اختیار کاربران حرفه ای قرار دهد.

سنسور ۸.۸۵ مگاپیکسلی به کار رفته در محصول مورد بحث مشابه سنسوری است که در دوربین ۲۸ هزار دلاری C700 این شرکت مورد استفاده قرار گرفته بود. این در حالی است که این دوربین ۷۵۰۰ دلاری می تواند تصاویر خود را با فرمت جدید «Cinema RAW Light» به ثبت برساند. حجم فایل های تولیدی تحت این فرمت بدون کاهش کیفیت و رزولوشن تصویر، نسبت به فرمت های معمول تا یک پنجاهم کاهش یافته است.

این فرمت در قالب فایل های MP4 تولید شده و قابلیت ذخیره سازی روی کارت های SD با پشتیبانی از تکنولوژی «CFast 2.0» را دارا است.

دوربین C200 کانن قابلیت ثبت ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. ضمن این که می توان در رزولوشن تمام اچ دی ویدیوهایی با نرخ فریم ۱۲۰ را نیز برای تولید ویدیوهای اسلو موشن بسیار با کیفیت استفاده کرد.

این سرعت بالا در ثبت تصاویر به لطف پردازنده جدید «Digic DV6» کانن میسر خواهد شد. استفاده از این پردازنده همچنین این امکان را به کاربر می دهد که محدوده ISO سنسور را از ۱۰۰ تا رقم قابل توجه ۱۰۲۴۰۰ تغییر دهد. بنابراین C200 امکان ثبت تصاویر در نور محیطی بسیار کم را نیز خواهد داشت.

لازم به ذکر است که کانن برای نصب دوربین فوق روی پهپادها، بالگردها و کرین ها نیز نسخه ای ویژه (C200B) بدون لوازم اضافه همچون نمایشگر LCD، منظره یاب دیجیتالی و دستگیره ها در نظر گرفته که می توان با پرداخت ۶ هزار دلار صاحب آن شد.

کمپانی ژاپنی محصول جدید خود را از اویل مرداد ماه در سرتاسر دنیا عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی