ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا مک بوک ها و آیپدهای جدید همزمان با رویداد WWDC 2017 رونمایی می شوند؟

تا برگزاری کنفرانس WWDC 2017 تنها چند روز باقی مانده و اپل برنامه دارد در جریان این رویداد، برای نخستین بار iOS 11 را به نمایش درآورد و از قابلیت هایی تازه ای که با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

تا برگزاری کنفرانس WWDC 2017 تنها چند روز باقی مانده و اپل برنامه دارد در جریان این رویداد، برای نخستین بار iOS 11 را به نمایش درآورد و از قابلیت هایی تازه ای که با آپدیت های مختلف به macOS ،watchOS و tvOS افزوده می شوند رونمایی کند. اما اپل از سخت افزار جدیدی هم در این کنفرانس رونمایی می کند و بنابر شواهد تازه، باید منتظر معرفی مک بوک ها و آپیدهای جدید به همراه مجیک کیبورد باشیم.

اخیراً مستنداتی متعلق به کمیسیون اقتصادی اروسیا در فضای مجازی رویت شده که به شماره مدل برخی از محصولات جدید اپل، شامل مک بوک ها و آیپدها و نیز سخت افزاری جانبی که احتمالاً مجیک کیبورد جدید باشد اشاره دارد.

شماره مدل های مربوط به مک و مک بوک، شامل A1289 ،A1347 ،A1418 ،A1419 و A1481 هستند؛ اما برخی از این شماره مدل ها به سخت افزارهای فعلی مک تعلق دارند. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا شاهد معرفی مک جدیدی در WWDC خواهیم بود یا خیر. اما انتظار می رود که اپل از مدل به روزرسانی شده مک بوک 12 اینچی و مک بوک پرو رونمایی به عمل آورد. اوایل هفته جاری هم خبرهایی مبنی بر عرضه مک بوک پرو 15 اینچی در تاریخ 5 ژوئن به گوش رسید که دقیقاً با تاریخ برگزاری WWDC سازگاری دارد.

از طرف دیگر، شماره مدل های منتسب به آیپدهای جدید، شامل A1670 و A1701 (برای مدل مجهز به وای فای) و A1671 و A1709 (برای مدل مجهز به LTE) می شود. وب سایت 9to5Mac گمانه می زند که آیپد 10.5 اینچی با شماره مدل های A1701 و A1709 شناخته می شود. در نهایت نیز، شماره مدل A1843 هم به کیبوردی وایرلس تعلق دارد. هنوز دقیقاً نمی دانیم که چرا اپل در صدد به روزرسانی کیبورد خود برآمده، اما شاید باید منتظر مجیک کیبوردی به همراه تاچ بار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی