ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Emolfi؛ سلفی با چاشنی هوش مصنوعی

موج بزرگی که اپلیکیشن فیس اپ در فضای مجازی به راه انداخت، شکی برایمان باقی نگذاشت که کم کم نمونه های الگوبرداری شده و مشابه آن هم از راه می رسند. این انتظار خیلی طولانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

موج بزرگی که اپلیکیشن فیس اپ در فضای مجازی به راه انداخت، شکی برایمان باقی نگذاشت که کم کم نمونه های الگوبرداری شده و مشابه آن هم از راه می رسند. این انتظار خیلی طولانی نشد. تقریبا یک ماه پیش، یعنی اوایل ماه مارس اپلیکیشنی به نام Emolfi به پلتفرم های iOS و اندروید پا گذاشت تا یک بار دیگر کاربرد هوش مصنوعی در زمینه سرگرمی را برایمان به نمایش بگذارد.

توسعه دهندگان امولفی ادعا می کنند که اولین اپلیکیشن سلفی مبتنی بر احساسات را ساخته اند. امولفی به کمک هوش مصنوعی می تواند احساسات افراد در سلفی ها را از طریق آنالیز اجزای چهره شان تشخیص داده و بسته به آن افکت های متناسب را رویشان اعمال کند.

مثل فیس اپ و پریزما و MSQRD و تمام اپلیکیشن های این چنینی، امولفی هم برای کار کردن و آنالیز تصاویر به اتصال دائم اینترنت احتیاج دارد. کافیست با اپ یک سلفی از خودتان بگیرید، یا سلفی هایی که قبلا گرفته اید را به آن بدهید تا کار آنالیز و پردازش را آغاز کند.

امولفی بسته به حالتی که در چهره شماست سلفی هایتان را تغییر می دهد. مثلا اگر اخم کنید، اپلیکیشن با تشخیص این موضوع تلاش می کند که این اخم شما را به شکلی اغراق آمیز تر و ترسناک تر به تصویر بکشد. برای حالت های دیگر هم همینطور: لبخند زدن، ترسیدن، شکلک در آوردن یا حتی خشک و بی حالت بودن همگی می توانند توسط امولفی تشخیص داده شوند و بسته به آن ها افکت های مختلفی را شاهد باشید.

نکته بسیار خوب در مورد امولفی که به افکت های آن جذابیت بخشیده تصادفی بودن آن هاست. وقتی که عکسی را به اپلیکیشن می دهید، نمی دانید که بعد از آنالیز قرار است چه بلایی به سرش بیاید و همین موضوع باعث شده که از دیدن نتایج غافلگیر شوید. نکته جالب اینجاست که همه این افکت ها ثابت نیستند و گاهی اوقات ممکن است خروجی های GIF متحرک هم تحویل بگیرید.

یکی دیگر از امکانات خوب امولفی این است که بعد از اعمال افکت روی عکس، امکان تغییرش را هم به شما می دهد. اگر به هر دلیلی از افکت سلفی تان راضی نباشید، می توانید با فشردن گزینه Another Look به سراغ افکت های تصادفی دیگر بروید. البته یکی از مشکلات اپ امولفی همینجا خودش را نشان می دهد.

متأسفانه برای آنالیز عکس ها و دریافت خروجی باید زمان نسبتا زیادی منتظر بمانید، و این انتظار در صورت وصل بودن به اینترنت ضعیف بیشتر هم می شود. نکته بعد این که واترمارک امولفی همیشه گوشه خروجی ها دیده می شود و ظاهرا گزینه ای هم برای پاک کردن آن وجود ندارد.

اما با وجود این مشکلات باز هم نمی توان انکار کرد که امولفی اپلیکیشن بسیار سرگرم کننده ای است و دقت بسیار خوبی در تشخیص حالت چهره ها دارد. امولفی طی همین یک ماهی که از عرضه اش می گذرد بیش از 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده و کاربران با امتیازات بالا از آن استقبال کرده اند، و بعید نیست که در صورت اضافه کردن افکت های بیشتر به موفقیتی در حد و اندازه اپلیکیشن هایی مثل فیس اپ و MSQRD برسد.

بنابراین اگر دوست دارید که با سلفی های عجیب و غریب دوستان را غافلگیر کنید، به هیچ وجه امولفی را از دست ندهید. [در صورتی که برای دانلود از گوگل پلی مشکل داشتید، استفاده از ربات تلگرام apkdl را به شما توصیه می کنیم]

Emolfi

Emolfi

سازنده: VicMan LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 45.5 / 23.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • a.almasi
    a.almasi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    لینک دانلود برای پلی استور مشکل داره

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    در تشخیص چهره مشکل داره،از هر چهارتا عکس یکیشو تشخیص میده

مطالب پیشنهادی