ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان بارگذاری مستقیم عکس از وبکم به نسخه ویندوز 10 اینستاگرام اضافه شد

فیسبوک ساعاتی پیش اقدام به به روز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل کرده و قابلیتی را به آن آورده که شاید خیلی منتظرش نبوده اید. از حالا به بعد می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

فیسبوک ساعاتی پیش اقدام به به روز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل کرده و قابلیتی را به آن آورده که شاید خیلی منتظرش نبوده اید. از حالا به بعد می توانید در اینستاگرام ویندوز مستقیما به وسیله وبکم عکس بگیرید و آن ها را در اینستاگرام بارگذاری کنید.

اضافه شدن این خصوصیت بدان معناست که اپلیکیشن مورد بحث حالا از API های بومی بیشتری در ویندوز 10 استفاده می کند، که مطمئنا برای طرفداران این پلتفرم خبر خوشحال کننده ای است.

نسخه 10.913.38071 اپلیکیشن همچنین حالا می تواند درست مثل فیسبوک مسنجر و واتس اپ، پیش نمایشی از لینک های دریافت شده در اپلیکیشن را به نمایش کاربر بگذارد. ضمنا تغییرات کوچک دیگری از جمله آیکنی جدید برای پیشنهاد دوستی با دیگر کاربران را هم در نسخه جدید شاهد خواهید بود.

نسخه جدید اینستاگرام که بسیاری از باگ ها و مشکلات نسخه قبلی در آن برطرف شده را می توانید همین حالا از ویندوز استور دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • David Angel
    David Angel | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

    صلوات بلند !

مطالب پیشنهادی