ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید آیفون 8 و مقایسه با پرچمداران بازار

خط مشی طراحی پرچمداران دنیای موبایل در سالهای اخیر، حرکت به سمت نمایشگرهای بدون حاشیه بوده است؛ چرا که تولیدکنندگان از این طریق می توانند با حفظ ابعاد تلفن هوشمند، نمایشگرهای بزرگتری را در پنل ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

خط مشی طراحی پرچمداران دنیای موبایل در سالهای اخیر، حرکت به سمت نمایشگرهای بدون حاشیه بوده است؛ چرا که تولیدکنندگان از این طریق می توانند با حفظ ابعاد تلفن هوشمند، نمایشگرهای بزرگتری را در پنل جلو تعبیه کنند.

کمپانی اپل هم از این قاعده مستثنی نیست و بنا به اطلاعات و تصاویری که تا کنون منتشر شده، نمایشگر آیفون بعدی این شرکت تمام پنل جلویی را در بر خواهد گرفت.

رندرهای تازه ای که از آیفون 8 انتشار یافته اند، مدل شماتیکی از این موبایل مورد انتظار را در کنار پرچمداران حال حاضر بازار نشان می دهند که دیدن آن و مقایسه ابعاد تلفن های مختلف در کنار یکدیگر، چندان خالی از لطف نیست.

چنین تصاویری معمولاً از سوی منابعی که درون شرکت های تولید کننده لوازم جانبی (مانند قاب محافظ) کار می کنند، منتشر می شوند. این افراد با دسترسی به مدل کامپیوتری، ابعاد دستگاه و ماکت های مربوط به آن -که برای تولید لوازم مختلف در اختیار شرکت قرار گرفته- از جزئیات طراحی مطلع می گردند.

البته روند مذکور امری طبیعی در صنعت تلفن های همراه است که بعضی از افشاکنندگان از همین طریق، اطلاعات مربوط به مدل های جدید را قبل از رونمایی، در اختیار خبرگزاری ها و علاقه مندان قرار می دهند. نکته جالب اینکه بعضی طراحان کامپیوتری با استفاده از همین اطلاعات، رندرهای تقریباً دقیقی از محصول مورد نظر را به بوجود می آورند.

در ادامه می توانید سایر تصاویر سه بعدی و کامپیوتری آیفون 8 را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Master
    Master | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    نمیدونم چرا اپل هنوز رو بیرون زدگی دوربین آیفون کار نکرده واقعا گند پیزنه به ظاهر گوشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی