ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک از مدل ارتقایافته بهترین ماوس های حرفه ای خود رونمایی کرد

ماوس های MX Master و MX Anywhere لاجیتک، در حال حاضر جزو بهترین ماوس های موجود در بازار برای فعالیت های حرفه ای به حساب می آیند. حالا این کمپانی از مدل های ارتقایافته هر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

ماوس های MX Master و MX Anywhere لاجیتک، در حال حاضر جزو بهترین ماوس های موجود در بازار برای فعالیت های حرفه ای به حساب می آیند. حالا این کمپانی از مدل های ارتقایافته هر دو مدل مورد اشاره رونمایی کرده که با نام های MX Master S2 و MX Anywhere S2 شناخته می شوند.

هر دو ماوس از سخت افزار بهبودیافته نسبت به نسل قبلی بهره می برند. سنسور ماوس ها از 1000 نقطه بر اینچ به 4000 نقطه بر اینچ بهبود یافته و در نتیجه، تجربه ای سریع تر و روان تر برای کاربر به ارمغان می آورد و عمر باتری هم با افزایش تقریباً دو برابری، از 40 روز به 70 روز رسیده است. از منظر طراحی، مدل های S2 تفاوت فاحشی با مدل های پیشین ندارند و همچنان از همان زبان طراحی بهره می برند؛ هرچند که رنگ مشکی و خاکستری ماوس های جدید، مسلماً از رنگ بندی عجیب مشکی و برنزی نسل پیش جذاب تر است.

یکی از مهم ترین وجوه تفاوت MX Master S2 و MX Anywhere S2، نرم افزاری جدید به نام Logitech Flow است. اگرچه مدل های قبلی با فشار یک دکمه، میان چند کامپیوتر سوییچ می کردند، اما Flow گام را فراتر برده و به شما اجازه می دهد ماوس را تا لبه کامپیوتر ببرید و نشانه گر به صورت خودکار در کامپیوتر دوم ظاهر می شود.

اگرچه شاید بسیاری از ما از چند کامپیوتر به صورت همزمان استفاده نکنیم اما بنابر ادعای لاجیتک، بیش از 39 درصد از بزرگسالان آمریکایی برای مقاصدی مانند برنامه نویسی، ادیت ویدیو و مبادله سهام چنین کاری می کنند؛ بنابراین Flow می تواند کار را برای بسیاری از این افراد ساده تر کند. در نهایت گفتنی است که دو ماوس MX Master S2 و MX Anywhere S2 لاجیتک از همین حالا در دسترس قرار گرفته اند و به ترتیب با قیمت 99.99 و 79.99 دلار به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    من MX Master دارم ، یکی از بهترین خرید های عمرم هست ، فوق العاده است فوق العاده ، به کلیه دوستان توصیش میکنم.

  • MEHRDAD AZARI
    MEHRDAD AZARI | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    من anywhere2 رو دارم و اون چیزی که انتظار داشتم نبود.

  • Alecferaa
    Alecferaa | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    لوگو لاجیتک خوشگل شده نسبت به قدیما. طراحی موس چنگی به دل نمیزنه خصوصا قرقره وسطش با اون استایل فلزی. اخیرا شاهد افت کیفیت محصولات لاجیتک بودم طوری که تو 4 سال گذشته از یه مدل متوسط موس لاجیتک روز به روز کیفیت های پایینتری تو ساخت دیدم.

مطالب پیشنهادی