ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید آمازون برای استفاده از چتر نجات در سرویس Prime Air

شرکت آمازون با سرویس «Prime Air» خود، انقلابی در حوزه تحویل مرسولات و سفارشات اینترنتی به پا کرد. در این سرویس، مشتری محصولی را که از فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کرده توسط پهپاد و در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

شرکت آمازون با سرویس «Prime Air» خود، انقلابی در حوزه تحویل مرسولات و سفارشات اینترنتی به پا کرد. در این سرویس، مشتری محصولی را که از فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کرده توسط پهپاد و در محل سکونت خود تحویل می گیرد.

حالا کمپانی مذکور موفق به دریافت پتنتی شده که به استفاده از چتر نجات در سیستم ارسال محصولات به مشتری اشاره می کند. این پتنت که تابستان دو سال پیش درخواست شده بود، اخیراً به نام آمازون ثبت شده است.

پتنت مورد بحث به یک طرح بسته بندی اشاره دارد که شامل یک چتر نجات تا شده و تعدادی طنابچه نیز می شود. این پکیج همچنین می تواند به ضربه گیر مجهز شده و با استفاده از چند سنسور، وضعیت فرود خود را توسط پهپاد مخابره کند. این مجموعه با توجه به ابعاد محموله طراحی شده و می تواند برای مرسولات سنگین از چند چتر نجات استفاده کند.

سرویس پرایم اِیر از سال گذشته در انگلستان راه اندازی شده و اوایل امسال نیز نخستین پرواز خود را در آمریکا تجربه کرد. سیستم فرود با چتر نجات در هیچکدام از این پروازها به کار گرفته نشده و پهپاد مجبور است برای تحویل بسته، روی زمین فرود بیاید.

استفاده از پهپاد برای حمل و نقل کالا، زمان تحویل سفارش های آمازون در انگلستان را به 30 دقیقه کاهش داده اما در ایالات متحده، با توجه به قوانین سختگیرانه اداره هوانوردی فدرال، کمپانی هنوز موفق نشده مجوزهای لازم را کسب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی