ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ZTE Nubia Z17 معرفی شد؛ 8 گیگابایت رم و پشتیبانی از شارژ سریع 4 پلاس

کمپانی ZTE اخیراً از پرچمداری رونمایی کرده که می توان آن را قدرتمندترین موبایلی دانست که در خاک کشور چین روانه بازار می شود. این دستگاه، مشخصات بسیار تحسین برانگیزی دارد که شاید از مهم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کمپانی ZTE اخیراً از پرچمداری رونمایی کرده که می توان آن را قدرتمندترین موبایلی دانست که در خاک کشور چین روانه بازار می شود. این دستگاه، مشخصات بسیار تحسین برانگیزی دارد که شاید از مهم ترین آنها بتوان به حافظه رم 8 گیگابایتی اشاره کرد.

نمایشگر 5.5 اینچی دستگاه، رزولوشن 1080p را به نمایش می گذارد و در زیر شنل آن نیز چیپست اسنپدراگون 835 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جای گرفته است. دوربین اصلی و دوگانه Nubia Z17 به دو سنسور 23 و 12 مگاپیکسلی تجهیز شده و سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین جلو نیز ثبت تصاویر سلفی با کیفیت را برایتان تضمین می کند.

گذشته از حافظه رم 8 گیگابایتی که پیشتر تنها در یک موبایل دیگر به چشم خورده، Nubia Z17 اولین دیوایسی خواهد بود که از تکنولوژی Quick Charge 4+ کوالکام بهره می برد و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی آن، در مدت کوتاه 25 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شود.

از دیگر مشخصات Nubia Z17 می توان به مقاومت آن در برابر آب و پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد. علاوه بر این، پرچمدار ZTE در پنج رنگ آبی، مشکی، طلایی، قرمز و مشکی-طلایی به دست مشتریان چینی رسیده است. از منظر قیمت گذاری، مدل 6 گیگابایتی دستگاه با 64 گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمت 411 دلاری و مدل 8 گیگابایتی با 128 گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمت 583 دلاری را حمل می کنند.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • salemi
    salemi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    این شرکتای چینی ولشون کنی که همه شرکتای بنام رو لوله میکنن:)))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی