ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گوگل و کروم با تبلیغات آزار دهنده مبارزه می کنند

حدودا دو ماه پیش بود که وال استریت ژورنال گزارش کرد گوگل قصد دارد یک قابلیت اد-بلاک برای مرورگر کروم در نظر بگیرد. اد-بلاک ها به طور خودکار تبلیغات سایت ها را بلاک کرده و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

حدودا دو ماه پیش بود که وال استریت ژورنال گزارش کرد گوگل قصد دارد یک قابلیت اد-بلاک برای مرورگر کروم در نظر بگیرد. اد-بلاک ها به طور خودکار تبلیغات سایت ها را بلاک کرده و مخاطب راحت تر می تواند به وب گردی خود بپردازد.

مشابه قابلیت AdBlock Plus فعلی مرورگر کروم، گوگل قصد دارد از این پس کمی پا را فراتر گذاشته و تبلیغات آزاردهنده دیگری مثل پاپ-آپ ها و ویدیوهای تبلیغاتی با پخش خودکار را هم بلوکه کند

طی پستی، گوگل اعلام کرد که قصد دارد به «ائتلافی برای تبلیغاتی بهتر» ملحث شود. این ائتلاف مجموعه ای از متخصصین و شرکت های برجسته در حوزه تبلیغات آنلاین را شامل می شود که قصد دارند در این راستا رشد کنند.

گروه مذکور «استانداردهای تبلیغات بهتر» را توسعه داده اند که شامل تبلیغات دسکتاپ و موبایلی می شود. در این پست تایید شده که گوگل از ابتدای سال 2018 استانداردها را اجرا خواهد کرد و اولین گام هم مرورگر کروم خواهد بود.

با توجه به اینکه گوگل بیش از هر شرکت دیگری از طریق تبلیغات درآمد کسب می کند، خبر مبارزه با تبلیغات آزار دهنده توسط این شرکت حائز اهمیت است. مرورگر کروم تقریبا 60 درصد بازار مرورگرهای دسکتاپی را در اختیار دارد و روز به روز بر تعداد کاربران آن اضافه هم می شود. بنابراین سایت ها هیچ راهی جز پیروی از استانداردهای جدید ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

    خود تبلیغات محصولات گوگل از همه ازار دهنده تره???ا

مطالب پیشنهادی