ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکایپ از قابلیت جدید Highlights رونمایی کرد

اسکایپ ساعاتی پیش با ظاهری تازه و قابلیت هایی جدید به روز رسانی شده، که بعضی از این قابلیت ها را در پیام رسان های دیگر نیز دیده بودیم. یکی از قابلیت های نسخه جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

اسکایپ ساعاتی پیش با ظاهری تازه و قابلیت هایی جدید به روز رسانی شده، که بعضی از این قابلیت ها را در پیام رسان های دیگر نیز دیده بودیم. یکی از قابلیت های نسخه جدید این اپلیکیشن Skype Highlights نام دارد که به شما اجازه می دهد تا عکس ها و ویدیوهای جالب تان را روی یک تایم لاین برای دوستان و اعضای خانواده خود پست کنید.

چنین قابلیتی برایتان آشنا نیست؟ مسلما اگر با قابلیت استوری اسنپ چت یا اینستاگرام کار کرده باشید پاسخ تان مثبت خواهد بود. در Highlights می توانید انواع استیکر و اموجی را برای بیان احساسات خود به کار ببرید، و به غیر از این رنگ پس زمینه پیام های متنی را هم تغییر بدهید.

صفحه چت اسکایپ در Highlights به سه تب مجزا تقسیم شده که Find، Chat و Capture نام دارند. با تب Find می توانید محتوای اپلیکیشن های دیگر را بدون نیاز به خروج از اسکایپ با طرف مقابل خود به اشتراک بگذارید، به عنوان مثال یک ویدیو از اپلیکیشن یوتوب. اما تب Chat هم به شما اجازه می دهد که نسبت به پیام های مشخصی در اسکایپ واکنش نشان بدهید.

و در نهایت با ورود به تب Capture، می توانید عکس و ویدیو بگیرید و با اضافه کردن استیکر و اموجی آن را به بخش Highlights بفرستید. همچنین قابلیت چت گروهی در اسکایپ نیز در این نسخه بهتر شده تا توانایی بیشتری برای رقابت با پیام رسان هایی مثل اسنپ چت و فیسبوک مسنجر داشته باشد. انتشار آپدیتی که از آن صحبت کردیم از امروز برای اندروید آغاز شده، و کاربران نسخه iOS و مک و ویندوز هم به زودی آن را دریافت می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی