ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریموت کنترل فلیپ
تکنولوژی

با Flipp، ساده ترین تعریف یک ریموت کنترل آشنا شوید [تماشا کنید]

ایده ساده ای پشت توسعه ریموت کنترل وای فای «Flipp» نهفته است. این که در همه حال و به ساده ترین شکل ممکن کنترل پخش موسیقی دلخواه خود را در دست داشته باشید. به اعتقاد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

ایده ساده ای پشت توسعه ریموت کنترل وای فای «Flipp» نهفته است. این که در همه حال و به ساده ترین شکل ممکن کنترل پخش موسیقی دلخواه خود را در دست داشته باشید.

به اعتقاد طراح این گجت جالب، در خانه هرکدام از ما احتمالاً چندین ریموت کنترل با انبوهی از دکمه ها و قابلیت ها برای کنترل ابزارهای صوتی و تصویری وجود دارد، اما در اصل Flipp آن چیزی است که در حین انجام کارهای روزانه و یا لذت بردن از یک میهمانی دوستانه برای شنیدن موسیقی به آن نیاز دارید.

این ریموت دایره ای ابعادی به اندازه کف دست شما دارد و سه وظیفه اصلی را به راحت ترین شکل ممکن برای شما انجام می دهد: آغاز و توقف پخش موسیقی. افزایش یا کاهش حجم صدا و تعویض آهنگ. این فرامین بدون توجه به نحوه در دست گرفتن Flipp، با انجام حرکت هایی ساده چون تب کردن یا چرخاندن دیسک بالایی انجام می شود.

ریموت مورد بحث از طریق وای فای امکان اتصال به اسپیکرهای هوشمند و حتی موبایل شما را دارد و می توان با آن مجموعه ای از اسپیکرها را به طور همزمان کنترل نمود. باتری کوچک تعبیه شده در آن نیز به راحتی تا ۲ سال کاربر خود را همراهی می کند.

استارت آپ سوئدی «Synt» امیدوار است بتواند از طریق وبسایت جمع سپاری کیک استارتر سرمایه لازم برای تولید نخستین محصول خود را به دست بیاورد. ریموت Flipp به همراه یک هاب وای فای 99 دلار ارزش گذاری شده است، اما قیمت پیش خرید آن از طریق کیک استارت تنها 79 دلار خواهد بود. شرکت سوئدی وعده عرضه محصول خود را در پاییز امسال داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی